خبرگزاری کار ایران

صمد مرفاوی در گفتگو با ایلنا:

باید یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه می شد/ حضور بازیکن باتجربه در استقلال نیاز است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۶۶۵

سرمربی سابق استقلال به مدیران این تیم هشدار داد نسبت به حفظ بازیکنان با تجربه تلاش کنند.

به گزارش ایلنا،عبدالصمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال معتقد است که استقلال برای حضور موفق در لیگ آسیا نیاز به بازیکن باتجربه دارد تا بتواند رتبه خوبی را در گروه خودش در این مسابقات کسب کند.

 شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال مربی خوبی را استخدام کرده که فکر می‌کنم می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند. چیزی که در حال حاضر برای استقلال مهم است هماهنگی تیم و حفظ نیروهای فصل گذشته است. نباید اتفاقی که در دو سال گذشته در استقلال افتاد امسال هم تکرار شود. بازیکنان مطرح و کلیدی تیم در دو فصل گذشته جدا شدند و همین مسئله به استقلال لطمه زد. امیدوارم این اتفاق امسال دیگر نیفتد.

 اما مهره‌هایی چون رحمتی، چشمی و حتی شاید پاتوسی نیز از استقلال جدا شوند؟

رحمتی می‌توانست یکی دو سال آخر فوتباش را در استقلال پشت سر بگذارد اما خودش صلاح دیده که از تیم جدا شود. پاتوسی هم نشان داد مهره تاثیرگذری است و به کار تیم می‌آید. در مورد چشمی هم باید بگویم بالاخره او در جام جهانی بازی کرده و قطعا پیشنهاد خارجی خوبی دارد و خودش باید تصمیم بگیرد که بماند یا برود.

شاگرد قدیمی شما پیروز قربانی هم قرار بود به کادر فنی اضافه شود اما این اتفاق نیفتاد؟

به اعتقاد من استقلال باید یک مربی ایرانی به کادر فنی اضافه می‌کرد و در کنار این مربی ایتالیایی کسب تجربه کند اما به هر حال خود مربی باید تصمیم بگیرد که چه کسانی را در کنار خودش در کادر فنی قرار دهد.

 چندی پیش که مراسم معارفه استراماچونی بود از شما دعوتی به عمل نیامد. علت خاصی داشت؟

مسئله‌ زیاد مهمی نیست چون ما در ایران به اینگونه مسائل عادت کرده‌ایم. به هر حال آنهایی که این مراسم را می‌گیرند بدانند ما برای این تیم جام و کاپ قهرمانی آورده‌ایم. شاید آنها می‌خواستند فقط کسانی که از آنها تعریف می‌کنند را بیاورند.

 عملکرد بازیکنان جدید را چطور می‌بینید؟

استقلال نیاز به بازیکن باتجربه دارد؛ بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند. با توجه به اینکه استقلال باید فصل بعد در آسیا به میدان برود، حضور بازیکن باتجربه در تیم نیاز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز