خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته فنی و توسعه فوتبال و فوتسال ساحلی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۵۵۴

هفتمین نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ساختمان سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از ساعت 14 امروز (سه شنبه) به ریاست محمدحسن انصاریفرد و با حضور ابراهیم شکوری -سرپرست دبیرکلی فدراسیون و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و و حمید شاندیزی ، محمد هاشم زاده و علی صانعی آغاز و تصمیمات زیر اتخاذ شد :

1- درخصوص عملکرد تیم ملی فوتسال زیر 20 سال در مسابقات آسیایی تبریز حمید شاندیزی و محمد هاشم زاده گزارشی از عملکرد خود ارائه و دلایل عدم صعود تیم به فینال مسابقات را اعلام کردند. پس از آن اعضای کمیته فنی و توسعه سوالاتی را درخصوص بازیهای تیم در مسابقات و به خصوص مقابل تیم ژاپن مطرح کردند که از سوی کادرفنی این تیم پاسخ داده شد. درنهایت مقرر شد درجلسه بعدی کمیته فنی و توسعه در خصوص ادامه کار با مربیان فعلی و یا مربیان و گزینه‌های دیگری به بحث و بررسی پرداخته و نتایج آن اعلام شود.

2- درخصوص برنامه ریزی و پیشنهادات مربوطه به دور بعدی مسابقات آسیایی زیر 20 سال در این نشست بحث و تبادل نظر و مقرر شد که اعضای کمیته فنی و توسعه نظرات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

3- ضمن اینکه شهریاری -رییس کمیته فوتبال ساحلی درباره آخرین اقدامات پیرامون تیم ملی فوتبال ساحلی گزارشی ارائه کرد و درباره گزینه‌های سرمربیگری پیشنهادات مربوطه از طریق ایشان و سایر اعضای کمیته فنی و توسعه مطرح شد. در نهایت انتخاب سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ساحلی به جلسه آینده موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز