خبرگزاری کار ایران

کی‌روش استنلی در راه بوریرام تایلند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۵۴

مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان از شرق آسیا پیشنهاد دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان این روزها در حالی مشغول تمرینات آماده‌سازی خودش برای فصل جدید است که کارش در پنجره نقل و انتقالات هنوز تمام نشده و در تلاش است تا با دو بازیکن خارجی خودش تمدید کند.

در این میان کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی فصل گذشته این تیم و آقای گل لیگ هجدهم تا این لحظه به سپاهانی‌ها برای تمدید جواب مثبت نداده و اگرچه گفته می‌شود مذاکرات تا اینجای کار مثبت بوده ولی به توافق نهایی منجر نشده است.

یکی از دلایلی که باعث شده تا کنون استنلی به سپاهانی‌ها جواب قطعی ندهد، پیشنهادات دیگری است که به دست او رسیده است و مشغول بررسی آنهاست.

علاوه بر تراکتورسازی که دیگر خواهان استنلی در لیگ برتر است، پیشنهاداتی از سایر کشورهای آسیای برای کی‌روش وجود دارد که جدی‌ترین آن از بوریرام تایلند است.

رقم پیشنهادی مسئولان بوریرام به استنلی با تفاوت زیادی نسبت به پیشنهاد سپاهان بالاتر است و با این وجود کار سپاهان برای حفظ ستاره فصل گذشته خود سخت به نظر می‌رسد.

در صورتی که استنلی از سپاهان جدا شود این باشگاه با یک شکست نقل و انتقالاتی بزرگ روبرو می‌شود و کار سختی برای پیدا کردن جانشین آقای گل خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز