خبرگزاری کار ایران

قاسمی: پیکان برای تمدید تماس نگرفت/ از چند تیم پرطرفدار لیگ برتر پیشنهاد دارم

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۴۷

کاپیتان سابق پیکان گفت:خوشبختانه هم پیشنهاد داخلی دارم و هم پیشنهاد خارجی. از میان پیشنهادهای خارجی، مذاکره ام با باشگاه چینی نسبت به بقیه جدی تر دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمان قاسمی کاپیتان فصل قبل پیکان تهران در خصوص عدم حضورش در تمرینات خودروسازان اظهار داشت: قراردادم با این تیم به پایان رسیده، بعد از پایان فصل هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نمی گیرند این یعنی دلشان نمی خواهد همکاری ما ادامه پیدا کند. با این وضعیت کار منطقی نیست که در تمرین  تیم شرکت کنم. نه بنده هیچ بازیکن حرفه ای دیگری این کار را انجام نمی دهد.

او در خصوص انتخاب تیم جدید و پیشنهاداتش افزود: خوشبختانه هم پیشنهاد داخلی دارم و هم پیشنهاد خارجی. از میان پیشنهادهای خارجی، مذاکره ام با باشگاه چینی نسبت به بقیه جدی تر دنبال می شود. 

قاسمی در پاسخ نام تیم های پیشنهاد دهنده داخلی گفت: در مورد پیشنهادهای داخلی اسم تیمی را نمی توانم بگویم چون در فوتبال ایران تا زمانی که قراردادی امضا نشده و حتی اولین تمرین برگزار نشده، نمی شود گفت چیزی قطعی است. با این حال درباره وضعیت کلی این تیم ها بخواهم صحبت کنم می گویم بعضی پرطرفدار و بالا جدولی، بعضی هم میان جدولی هستند. 

وی در خصوص زمان مشخص شدن وضعیتش تصریح کرد: به احتمال زیاد تا پایان هفته یا نهایت شروع هفته بعد تصمیم قطعی خودم را اعلام می کنم که امیدوارم که تصمیم به خیر و صلاحم باشد و در آینده فوتبالی ام اثر مثبت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز