خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۸۵۴

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آراء پرونده های موجود در این کمیته را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام کمیته وضعیت بازیکنان، در پرونده شکایت محمد طیبی از باشگاه استقلال خوزستان این باشگاه به پرداخت مبلغ 4/500/000/000 ریال بعلاوه هزینه دادرسی محکوم شده که این حکم طی مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است.

*در پرونده شکایت مختار جمعه زاده از باشگاه پاس همدان نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ 900/000/000 ریال اصل خواسته و 180/000/000 میلیون ریال هزینه دادرسی محکوم شده است.

*همچنین با توجه به شکایت حامد بختیاری از باشگاه آلومینیوم اراک این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 365/500/000میلیون ریال شد.

*در پرونده شکایت ایزد سیف الله پور از باشگاه سرخپوشان پاکدشت نیز کمیته وضعیت حکم محکومیت باشگاه به پرداخت مبلغ 1/909/274/000 ریال را صادر کرد.

*پیرو شکایت حامد نوراللهی و جلیل قپانوری از باشگاه سردار بوکان نیز خواسته خواهان مورد تایید کمیته وضعیت بازیکنان قرار گرفته و باشگاه ملزم به پرداخت مبلغ مورد نظر در این دو پرونده شده است. در خصوص پرونده محسن سیفی مهماندوست علیا و شکایت از باشگاه بعثت کرمانشاه نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد ادعای خوانده محکوم شد.

*همچنین در پرونده شکایت غرشید طوری از باشگاه سردار بوکان کمیته وضعیت بازیکنان دعوای خواهان را ثابت ندانسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز