خبرگزاری کار ایران

تلاش سپاهان برای عقد قرارداد با 3 بازیکن

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۹۵

فعالیت نقل و انتقالاتی سپاهان با اضافه شدن 3 بازیکن دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان به عنوان یکی از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات تا اینجای کار با جدایی 9 بازیکن و اضافه شدن 8 بازیکن جدید همچنان کارش را در پنجره تابستانی تمام نکرده و 3 بازیکن دیگر به جمع شاگردان قلعه‌نویی قرار است اضافه شوند.

کی‌روش استنلی، مهاجم فصل گذشته سپاهان و آقای گل لیگ برتر و همچنین ولادیمیر کومان، هافبک مجارستانی فصل گذشته این تیم دو بازیکنی هستند که قراردادشان به پایان رسیده و باشگاه مشغول مذاکره برای تمدید با آنهاست.

این دو بازیکن با باشگاه به توافق اولیه دست یافتند ولی برای مذاکرات نهایی باید به ایران سفر کنند و قراردادشان در صورت توافق نهایی امضا شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که کی‌روش استنلی پیشنهادات دیگری از لیگ برتر دارد که باعث می‌شود کار سپاهان برای حفظ او سخت شود.

به جز این دو نفر، یک بازیکن دیگر هم قرار است در پست وینگر چپ به سپاهان اضافه شود. سپاهانی‌ها برای این پست هنوز به جمع بندی نرسیدند ولی احتمال دارد سهمیه آسیایی خود را برای این پست خرج می‌کنند.

در صورت اضافه شدن این 3 بازیکن، پرونده نقل و انتقالات تابستانی سپاهان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز