خبرگزاری کار ایران

استیلی: با تدارک همه جانبه آماده حضور در تایلند می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۳۲

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: با حمایت فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای آماده سازی تیم امید انجام شده است‌.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی پیرامون برنامه های آتی تیم امید گفت: طبق توافقات صورت گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال اردوی آتی تیم امید همزمان با بزرگسالان در تاریخ 19 تیر آغاز می شود و در این اردو یک بازی بسیار خوب و مهم با تیم ملی بزرگسالان خواهیم داشت که روز 24 تیر برگزار می شود. این مسابقه برای آماده سازی تیم بسیار مفید است و بازیکنان جوان تیم امید فرصت تقابل با بزرگسالان را در یک مسابقه بسیار خوب به دست می آورند.

استیلی اضافه کرد: طبق توافقات و مذاکراتی که داشته ایم خوشبختانه با حمایت فدراسیون برنامه ریزی بسیار خوبی برای اردوها و بازی های تدارکاتی تیم امید انجام شده است. بر این اساس با فدراسیون های فوتبال ازبکستان و اندونزی توافق شده که برای انجام بازی های تدارکاتی با تیم های المپیک این دو کشور به تاشکند و جاکارتا سفر کنیم. تاریخ دقیق برگزاری این بازی ها نیز متعاقبا اعلام می شود. همچنین توافقات خوبی با فدراسیون فوتبال کرواسی صورت گرفته تا تیم المپیک این کشور برای دیدار با تیم امید ایران سفری به تهران داشته باشد و این مسابقه هم می تواند بسیار مفید باشد. در واقع تلاش می کنیم با تدارک همه جانبه برای حضور در مسابقات تایلند آماده شویم و خوشبختانه با حمایت فدراسیون فوتبال برنامه های آماده سازی بسیار خوبی برای تیم در نظر گرفته شده همچنین هماهنگی های دیگری در حال انجام است که پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

مدیر تیم امید در پایان گفت:مرحله شناسایی نفرات به خوبی انجام شده و شاید بتوان گفت تمامی بازیکنان در این رده دیده شده اند اما اگر باز هم استعداد شاخصی در مسابقات دیده شود درهای تیم امید به روی نفرات شایسته همیشه باز خواهد بود. البته کادر فنی در حال حاضر به یک ترکیب محدودتر نزدیک شده تا با تمرکز شاکله اصلی تیم را ایجاد کند و تمرینات همچنین اردوها با تمرکز روی نفرات انتخابی دنبال خواهد شد تا هماهنگی لازم را بین اعضای تیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز