خبرگزاری کار ایران

پس از معرفی جانشین برانکو؛

تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس کلید خورد!

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۲۳

باشگاه پرسپولیس که روزهای ملتهبی را سپری می‌کند به زودی شاهد تغییرات در هیات مدیره خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با جدایی برانکو ایوانکوویچ با هجمه سنگین از طرف هوادارانش مواجه شده است. سرمربی کروات که سه هفته پیش تصمیم به ترک سرخپوشان گرفت برای دریافت مطالباتش به نتیجه نرسید و به همین ترتیب موفق شد با الاهلی عربستان به توافق برسد.

با اتفاقاتی که طی چهار فصل گذشته پرسپولیسی‌ها با برانکو تجربه کرده بودند، مدیران باشگاه را مسبب اصلی این جدایی تلقی می‌کنند. اعتراض به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه شدت گرفت و طرفداران عصبانی برای چند روز در محل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و خواستار برکناری آنها شدند.

اعضای هیات مدیره که برای انتخاب سرمربی جدید هم مورد انتقاد شدید قرار گرفته بودند در سفر به ترکیه هم کماکان مورد غضب طرفداران پرسپولیس که علاقه مند به تیم تحت هدایت برانکو بودند قرار داشتند و البته در جریان مذاکرات با گزینه‌ها موفق عمل نکردند.

پس از اینکه گابریل کالدرون به عنوان گزینه نهایی جانشینی برانکو انتخاب شده و قرار است به زودی سرمربیگری پرسپولیس را بپذیرد از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد یکی از اعضای هیات مدیره رفتنی خواهد بود و به زودی جانشینی او مشخص خواهد شد. در حال حاضر ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی عضو هیات مدیره پرسپولیس هستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رضا درویش، مدیرعامل سابق باشگاه سایپا تهران یکی از گزینه‌های مورد اعتماد باشگاه برای حضور در هیات مدیره است و باید منتظر ماند و دید که جانشینی کدام یک از اعضای نامبرده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز