خبرگزاری کار ایران

تیم ما نونهال است

ویسی: به اندازه 15 میلیارد باید قدرت مان را نشان بدهیم / امیدواریم یک استقلال خوزستان در بوشهر بسازیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۰۲۹

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدوارم که بتوانیم لیاقت خودمان را در لیگ نشان بدهیم. یک حرفی با مردم بوشهر دارم صبور باشند؛ تیم ما نونهال است باید سرد و گرم چشیدن را ببیند. به ما کمک کنند تا تیم ما محکم و استوار در لیگ بماند و سال‌های آینده روزهای بهتری در لیگ داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حاشیه تمرینات این تیم درباره وضعیت بازیکنانش اظهار داشت: خداراشکر با تلاش و پیگیری که مسئولان تیم کردند، اوضاع احوال ما رو به بهبود است، تا به امروز بازیکنان اسم و رسم دار جذب نکرده‌ایم ولی امیدواریم با بازیکنان جوان و جویای نامی که جذب می‌کنیم یک تیم خوب و سطح بالا در لیگ برتر داشته باشیم. ما به تست گیری از بازیکنان امید و زیر 23 سال را آغاز کردیم سه چهار بازیکن خیلی خوب دیدیم و امیدواریم که نهایت استفاده و بهره را از این بازیکنان جوان که تا حالا دیده نشده‌اند، ببریم. در لیگ برتر بازی‌های ما خیلی سخت است.

او ادامه داد: در همین کلاس مربیگری که شرکت کرده بودیم خودم از مربیانی که کنار ما بودند شنیدم که بالای 100 میلیارد هزینه می‌کنند و تیم‌های 50 – 60 میلیاردی هم داریم اما تیم ما با بودجه 15 میلیاردی آماده مسابقات خواهد شد. به اندازه 15 میلیارد باید قدرت مان را نشان بدهیم و در لیگ برتر به جنگ تیم‌ها برویم. مطمئنا چند برابر کار خواهیم کرد و با تمام توان کار می‌کنیم که یک تیم آینده دار درست کنیم و چشم اندازش به آینده باشد. مردم صبور باشند و تحمل کنند. ما تیم جوان هستیم و تازه به لیگ برتر آمده‌ایم. من امیدواریم که یک استقلال خوزستان در بوشهر بسازیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا رقابت یک تیم 15 میلیاردی با تیم 100 میلیاردی امکان پذیر است یا خیر گفت:‌ انگیزه نشاط و شادابی تیم ما آنقدری بالا هست که بتوانند مقابله کنند هر چند سخت خواهد بود. همیشه من در تیم‌هایی که حضور داشتم به آنها می‌گفتم این اسم‌ها نیستند که بازی می‌کنند قلب و وجود بازیکنان است که بازی خواهد کرد. من فکر می‌کنم حدود 80 درصد تیم ما بومی است، من ناسیونالیست نیستم که بگویم از بیرون بازیکن نیاوریم اما چون بوشهر و جنوب کشور استعداد زیادی دارد تمام تلاشمان را می‌کنیم که حق کسی ضایع نشود. از بازیکنانی که انگیزه دارند استفاده می‌کنیم و همان انگیزه باعث می‌شود که برابر تیم‌ها دوام بیاوریم و جنگ کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه اسامی زیادی پیرامون این تیم مطرح شده است گفت: بازیکنان تا به اینجا نیایند و بازی نکنند اعتباری به آنها نیست. این حقیقت است. همه را نمی‌گویم؛ حدود 50 درصد اینگونه هستند. یک بازیکن با تیمی قرارداد بسته، با یک تیم دیگر صحبت کرده و فردای آن روز با تیم دیگری تمرین می‌کند! شما ببینید همین بین سه تیم با او قرارداد دارند! ما اگر 500 میلیون به یک بازیکن بگوییم و او از تیم دیگری 600 میلیون بگیرد مطمئنا به آنجا می‌رود. این واقعا اعتباری ندارد. قراردادها را باید طوری تنظیم کنند که بازیکن خیلی راحت صحبت نکند و فردا به یک تیم دیگر برود. هنوز نقل و انتقالات آنقدر شروع نشده بود 4 بازیکن این کار را کرده‌اند. به همین دلیل می‌گویم که تمام حرف‌ها نمی‌تواند اعتبار باشد. تا بازیکن نیاید و در تیم نباشد به هیچ چیز اعتباری نیست اما بازیکنانی که قرارداد بسته‌اند در حال تمرین هستند و روی آنها حساب می‌کنیم.

ویسی درباره اردوی پیش فصل شاهین گفت: ما از 12 تیرماه به بروجن می‌رویم؛ آنجا سه بازی دوستانه داریم بعد از آن یک تورنمنتی در شیراز برگزار می‌شود؛ در آن شرکت می‌کنیم و دو بازی خواهیم داشت. برمی‌گردیم و به احتمال زیاد یک بازی با تیم‌های بزرگ بازی خواهیم کرد که بازیکنان ما بدانند وضعیت چطور است.

عبدالله ویسی درباره اینکه چند بازیکن از تست گیری که برگزار شد به تیم راه پیدا می‌کنند گفت: ما حدود 400 بازیکن را دیدیم؛ از هر صد نفر یک بازیکن انتخاب می‎‌شود. الان مثلا یک بازیکن می‌‌آید که 27 ساله است و جایی بازی نکرده اما ما احترام می‌گذاریم و در تست شرکت می‌کند. اشکال ندارد همه را می‌بینیم. از تیم جوانان و امیدهای باشگاه 4-5 بازیکن را آورده‌ایم و آنها را تستی حساب نمی‌کنیم. امیدوارم که بتوانیم لیاقت خودمان را در لیگ نشان بدهیم. یک حرفی با مردم بوشهر دارم صبور باشند؛ تیم ما نونهال است باید سرد و گرم چشیدن را ببیند. به ما کمک کنند تا تیم ما محکم و استوار در لیگ بماند و سال‌های آینده روزهای بهتری در لیگ داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز