خبرگزاری کار ایران

فرعون در مسیر چین؛ جالوروسی ستاره‌اش را واگذار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۳۳

بال ایتالیایی رم مورد توجه شانگهای چین قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، استفان الشعراوی بال ایتالیایی تیم فوتبال رم پذیرفته که به تیم چینی شانگهای شنهوای چین برود و قرار است در ازای این جابه‌جایی، طرف چینی 18 میلیون یورو به جالوروسی بپردازد. 

طبق گزارش نشریه تمپوی ایتالیا، الشعراوی پیشنهاد شنهوا را که گفته به او سالانه 13 میلیون یورو حقوق خواهد داد پذیرفته است و گویا کیکه سانچس فلورس سرمربی این تیم در تماس تلفنی که با او داشته توانسته متقاعدش کند که به او ملحق شود.

این نشریه در ادامه نوشته است که دو باشگاه هم بر سر رقم قرارداد به توافق رسیده‌اند. از 18 میلیونی که آنها توافق کرده‌اند، 15 میلیون رقم پایه قرارداد است و 3 میلیون دیگر مربوط به پاداش‌هاست. با وجود آنکه الشعراوی فصل گذشته با 11 گل بهترین گلزن تیمش در سری A بود، این ملی‌پوش ایتالیایی در آستانه ورود به آخرین فصل قراردادش با جالوروسی است و هنوز مذاکرات برای تمدید در حالت تعلیق قرار دارد.

این بازیکن 26 ساله یکی از بازیکنان فهرستی است که انتظار می‌رود تابستان امسال از رم جدا شوند. ادین ژکو و کاستا مانولاس دیگر بازیکنانی هستند که رم می‌خواهد بفروشد تا 45 میلیون یورو درآمد کسب و تراز مالی‌اش را منطبق با قوانین تعریف شده در یوفا تنظیم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز