خبرگزاری کار ایران

روزبه چشمی – استقلال؛ در بن بست

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۹۱۹

هیچ حرفی درباره تمدید قرارداد روزبه چشمی با استقلال نیست. حتی برخی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال به مدیران و تصمیم‌گیران باشگاه توصیه کرده‌اند روی نام این بازیکن قلم قرمز بکشند.

به گزارش ایلنا، برخی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال به مدیران و تصمیم‌گیران باشگاه توصیه کرده‌اند روی نام این بازیکن قلم قرمز بکشند.

دلایل هم برمی‌گردد به اتفاقاتی که فصل پیش رخ داده؛ داستان اعتصاب بازیکنان در ترکیه که روزبه چشمی با وجود حضور در اردوی تیم ملی یکی از بانیانش بود و آن ماجرا را مدیریت کرد.

چشمی با اینکه سال‌های اندکی در ترکیب استقلال حضور دارد اما از نفوذ بالایی میان بازیکنان برخوردار است و به قول معروف حرفش را می‌خوانند که این موضوع باب میل مسوولان باشگاه استقلال نیست. از سویی فرشید اسماعیلی با انتشار پستی عجیب خیلی قبل‌تر‌ها فاش کرد که چشمی نیز در گروه «سفت‌ها» قرار دارد و یکی از آن چهار نفری است که در بسیاری از سیاستگذاری‌های درون تیمی نقش بازی می‌کند و برای خودش حکومتی پنهان ایجاد کرده است. گرچه فرشید اسماعیلی که خودش هم در این گروه قرار دارد همچنان در تمرین استقلال حضور دارد اما تصمیم‌گیران باشگاه استقلال از ماه‌ها قبل و حتی پیش از پایان لیگ با مشخص شدن ماهیت برخی ارتباط‌ها و دوستی‌ها در بین بازیکنان عزم خود را جزم کرده بودند تا به هر شکل ممکن این گروه را متلاشی کنند که با رفتن مهدی رحمتی تا حدودی به خواسته خود رسیده‌ و حالا نیز دست گذاشته‌اند روی روزبه چشمی تا این بازیکن را هم مجاب به جدایی کنند که البته این پروژه هنوز به سرانجام نرسیده است.

در روزهای اخیر بازیکنان زیادی به باشگاه استقلال رفت و آمد کرده و قرارداد نوشته‌اند. در میان آنها بازیکنان موثرتری همچون وریا غفوری هم دیده شدند و باشگاه استقلال در عین حال با 5 بازیکن جدید نیز قرارداد منعقد کرده و تمرینات از روز یکشنبه گذشته شروع شده است. پیش‌بینی می‌شد با وجود این انگیزه‌های پنهان اما به جهت فقدان نیروهای کافی در خط میانی، بخصوص پست هافبک دفاعی، روزبه چشمی هم به تمرین استقلال برود و باشگاه او را برای تمدید قرارداد صدا بزند اما تا امروز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

در واقع آنها که افسار نقل و انتقالات را در دست دارند نه درباره خواستن چشمی حرفی به میان آورده‌ و نه صراحتا اعلام کرده‌اند که این بازیکن را نمی‌خواهند اما کفه ترازو به سمت حذف این بازیکن سنگین‌تر است و اگر تا کنون این تصمیم به طور قطعی گرفته نشده، به دلیل کمبود‌ها در خط میانی و پست مهم هافبک دفاعی است.

البته عقد قرارداد با مسعود ریگی تا حدودی کار را برای عبور از چشمی هموار می‌کند اما مساله این است که ریگی احتمالا برای هماهنگی با استقلال زمان قابل توجهی لازم دارد و از آنجا که بیم جدایی علی کریمی می‌رود و امید نورافکن نیز به شارلروای بلژیک بازگشته، خلأ در این پست به طور مشهود احساس می‌شود. اینکه باشگاه استقلال بخواهد ریسک حذف چشمی را که گفته می‌شود برای تفریح به ترکیه رفته به جان بخرد و به کلی قید این بازیکن را بزند آن هم در شرایطی که گزینه‌های مطمئن چندانی در اختیار ندارد هرگز دور از ذهن نیست اما این دست، دست کردن‌ها نشان می‌دهد برای جذب این بازیکن از استقلال اختلاف نظرهایی هم در باشگاه استقلال وجود دارد و ظاهرا برخی که دستی بر آتش دارند با علم به حاشیه‌های ناشی از تمدید قرارداد با چشمی اما ادامه حضور این بازیکن در شرایط فعلی را تصمیمی سیاستمدارانه می‌دانند.

به هر حال پایان این داستان را امیرحسین فتحی می‌نویسد. مدیری که در این جور مواقع چندان هم قاطع نیست و سعی می‌کند مسوولیت‌ها و هزینه‌هایی که چنین تصمیم‌هایی برای استقلال در پی دارد را گردن دیگران بیندازد. مثلا اعضای کمیته فنی، یکی از پیشکسوتان و حتی معاونانش!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز