خبرگزاری کار ایران

بشار رسن: انشاالله در پرسپولیس می‌مانم اگر...

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۸۵۱

هافبک عراقی پرسپولیس از آخرین وضعیت خود برای تمدید قرارداد و همکاری با این باشگاه گفته است.

به گزارش ایلنا، بشار رسن که این روزها در عراق حضور دارد و امیدوار به نتیجه بخش بودن مذاکرات خود با پرسپولیس است در گفتگو با رسانه‌های این کشور در خصوص آخرین وضعیت خود صحبت کرده است.

رسن که پیش از پایان فصل کتف خود را تحت عمل جراحی قرار داده است درباره شرایط بدنی‌اش گفت: خدا را شکر مدتی است که مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ام. حدود 45- 40 روز است که خوب شده‌ام. الان خوب هستم و دو سه هفته دیگر زمان نیاز دارم تا به آمادگی برسم و تمرینات را شروع کنم. دستم مدتی بود که از ناحیه کتف تکان نمی‌خورد.

وی درباره اینکه آیا آمادگی حضور در مسابقات غرب آسیا را داراست یا خیر نیز گفت: انشاالله خودم را برای این مسابقات آماده می‌کنم.تا 10 روز دیگر خودم را کاملا آماده خواهم کرد. چون باید با آمادگی کامل حاضر شوم. اگر رسیدم که هیچی اما اگر نرسیدم قطعا بازیکنان بهتر از بشار در تیم ملی هستند. 

بشار رسن که با پایان یافتن قراردادش با پرسپولیس هنوز وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد، در خصوص برنامه‌اش در این رابطه گفت: حقیقتش هنوز هیچ چیز مشخص نیست. انشاالله به احتمال زیاد فصل آینده در پرسپولیس خواهم بود. ولی هنوز به توافق کامل نرسیدیم و من 40 درصد از مطالبات فصل گذشته‌ام را طلب دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز