خبرگزاری کار ایران

گزارش مراسم معارفه دنیزلی؛ از آتش بازی تا وعده تراکتور کهکشانی زنوزی

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۶۲

مراسم معارفه سرمربی تازه وارد تراکتور با حضور دو هزار تماشاگر و وعده های زنوزی دنبال شد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تراکتور که قرار بود از ساعت 18 امروز آغاز شود، با یک ساعت تاخیر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و در حضور بیش از 2 هزار نفر تماشاگر پُرشور این تیم آغاز شد که در ابتدای آن مراسم معارفه بازیکنان و سرمربی جدید تراکتور انجام گرفت.

* در ابتدای این مراسم، اسامی بازیکنان به صورت جداگانه خوانده شد و آنها در میان تشویق هواداران وارد زمین شدند.

* پس از بازیکنان، مصطفی دنیزلی به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور معارفه شد و به طور ویژه‌ای مورد تشویق هواداران قرار گرفت و بعد از او، دستیاران این مربی به زمین آمدند؛ ضمن اینکه دنیزلی به سمت تماشاگران رفت و از آنها تشکر کرد.

* محمدرضا زنوزی نیز آخرین فردی بود که به ورزشگاه بنیان دیزل آمد و به شدت از سوی تماشاگران تراکتور مورد تشویق قرار گرفت.

* پس از عنوان شدن اسامی بازیکنان و مربیان، همه آنها در وسط زمین جمع شدند و آتش‌بازی مختصری انجام گرفت.

* در این مراسم دنیزلی و زنوزی برای تماشاگران صحبت کردند و عنوان کردند تیم را کهکشانی خواهیم بست؛ بازیکنان خوبی جذب می‌کنیم و چهار، پنج بازیکن بزرگسال خیلی خوب خواهیم گرفت؛ هواداران تراکتور نیز از زنوزی درخواست قهرمانی داشتند که او نیز به تماشاگران تاکید کرد برای کسب جام در لیگ برتر به این تیم آمده است.

* پس از این صحبت‌ها، اکبر ایمانی و زنوزی به سمت تماشاگران رفتند و از حمایت آنها تشکر کردند.

* در پایان مراسم معارفه دنیزلی و بازیکنان تراکتور، هواداران این تیم وارد زمین چمن ورزشگاه بنیان دیزل شدند تا با نفرات تیم سلفی بگیرند؛ همین مسئله موجب بروز بی‌نظمی شد و اجازه نداد بازیکنان در موعد مقرر تمرین کنند و به رختکن بروند؛ البته قرار است از ساعت 20:30 تمرین گروهی تراکتور آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز