خبرگزاری کار ایران

سهمیه جهانی برای خادم الشعریعه

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۵۵

سارا خادم الشریعه با کسب عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج غرب آسیا، سهمیه حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقه تکمیلی بین سارا خادم الشریعه و مبینا علی نسب برای معرفی قهرمان رقابت های غرب آسیا برگزار شد و خادم الشریعه با پیروزی در هر دو دیدار،علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.

با توجه به آنکه در پایان 9 دور رقابت بخش بانوان مسابقات غرب آسیا، نتایج و امتیاز شکنی سارا خادم الشریعه و مبینا علی نسب برابر گردید، تصمیم گرفته شد یک مسابقه دو جانبه تکمیلی در سه مرحله برگزار شود تا تکلیف قهرمان مسابقات روشن شود. قرار بود ابتدا 2 بازی 25 دقیقه با ده ثانیه پاداش برگزار می شود و در صورت تساوی دو بازی پنج دقیقه با 3 ثانیه پاداش و اگر باز هم مساوی شد یک بازی مرگ ناگهانی 5 دقیقه در برابر 6 دقیقه برگزار شود که با پیروزی خادم الشریعه در دو بازی نخست، وی به عنوان قهرمان معرفی شد.

با این قهرمانی خادم الشریعه به عنوان پنجیمن شطرنج باز ایران سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کرد.

لازم به یادآوری است که عصر امروز در بخش مردان مسابقات قهرمانی غرب آسیا، احسان قائم مقامی به مقام قهرمانی رسیده بود. بدین ترتیب پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایى، علیرضا فیروزجا، احسان قائم مقامی و سارا خادم الشریعه نفرات ایران در جام جهانی شطرنج خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز