خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی فدراسیون اسکی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۲۵

کلیات عملکرد فدراسیون اسکی در سال 1397 بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، مجمع عمومی فدراسیون اسکی به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و با حضور دکتر طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و نماینده کمیته ملی المپیک و محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاههای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 

در این مجمع کلیات عملکرد سال ٩٧ فدراسیون اسکی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین برنامه عملیاتی سال ٩٨ نیز در این مجمع ارائه گردید و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. 

احمدی در این مجمع به عملکرد فدراسیون اسکی طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: عملکرد فدراسیون اسکی طی سه سال اخیر مطلوب بوده و ریاست جناب آقای افتخاری در این فدراسیون سبب رخ دادن اتفاقات مطوب و رشد و توسعه ورزش اسکی بوده است. 

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون اسکی جزو فدراسیون های با آهنگ رو به جلو است و امیدوارم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌های ورزشی، گفت: هیأتهای فدراسیون‌های ورزشی به عنوان بازوان پر توان ورزش کشور به شمار می‌آیند و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها بودجه خوبی را برای هیأتها در نظر می‌گیرند و از هیأتهای فدراسیون اسکی می‌خواهم حداکثر تعامل را با اداره کل استان خود داشته باشند و از بودجه اختصاص داده شده از سوی این ادارات کل استفاده نمایند. 

در مجمع عمومی فدراسیون اسکی گزارش حسابرس مستقل از عملکرد مالی فدراسیون اسکی در طول سال ٩٧ قرائت شد و این گزارش مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. همچینین گزارش مالی فدراسیون از سوی خزانه دار فدراسیون خوانده شد و بازرس فدراسیون اسکی نیز گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال گذشته را ارائه نمود.

سید مرتضی صید سرمربی تیم ملی اسنوبرد ایران نیز که به عنوان نماینده مربیان در این مجمع حضور داشت، ضمن قدردانی از اقدامات فداسیون اسکی خاطر نشان کرد: ورزش اسکی دارای پتانسیل بالایی در ایران است و فدراسیون اسکی به تنهایی قادر به تامین نیازهای اسکی کشور نیست و از نهادهای بالادستی همچون وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش اسکی داشته باشند، زیر شرایط این ورزش با دیگر ورزشها متفاوت است. 

سمانه بیرامی باهر نیز به عنوان یکی از نمایندگان ورزشکاران در مجمع عمومی فدراسیون اسکی اظهار کرد: به عنوان یک ورزشکار که در سطح قهرمانی ورزش اسکی حضور دارد از علمکرد فدراسیون اسکی رضایت دارم. خوشبختانه فدراسیون بهترین و بروزترین تجهیزات را برای ورزشکاران ملی پوش تهیه می‌کند که این امر جای تقدیر دارد و امیدوارم توجهات به ورزش اسکی از سوی تمام نهادها مرتبط بیشتر شود. 

بهزاد کیاشمشکی رئیس کمیته داوران فدراسیون اسکی نیز به عنوان نماینده داوران در مجمع فدراسیون اسکی اظهار کرد: در طول یک سال اخیر مسابقات اسکی با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد و از حیث داوری تمام استانداردهای لازم برای مسابقات به بهترین شکل در نظر گرفته شد. 

غلامرضا بهشتیان رئیس کمیته امور استانها نیز در این مجمع اظهار کرد: طی سالهای اخیر شاهد رشد تکاپوی بسیار بالای اسکی در استانهای دارای پیست اسکی بودیم و رشد اسکی در استانها کاملا محسوس بوده است. بی شک این حرکت پرشتاب سبب خواهد شد در آینده‌ای نه چندان دور هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی شاهد جایگاه های بالاتر استانها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز