خبرگزاری کار ایران

استراماچونی: هواداران استقلال شور و شوق غیرقابل وصفی دارند/ سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۳۸

سرمربی استقلال در خصوص پذیرش پیشنهاد این تیم و کار در ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال در مصاحبه با سایت «gianlucadimarzio» ایتالیا گفت: من جوان ساده‌ای هستم که فوتبال را دوست دارم. در این سفری که در دوران فوتبالی‌ام داشتم بدون شک اشتباهات زیادی مرتکب شدم اما به خاطر این اشتباهات به یک مربی بهتر تبدیل شدم.

وی افزود: اینجا در این اختلافات فرهنگی زیادی با کشورهای غربی دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری قدیمش است. ایران یک کشور اسلامی است اما با کشورهای عربی فرق دارد. این کشور بیشتر شبیه به ترکیه است.

استراماچونی درباره کشور ایران گفت: ایران دارای منابع طبیعی بزرگ است و چهارمین کشوری است که بیشترین صادرات نفت را دارد. البته در زمینه گاز نیز در رده دوم دنیاست. استقلال برای آخرین بار در سال 2013 قهرمان شده است.

در مراسم معارفه او جوزپه پارونه ، سفیر ایتالیا نیز حضور داشت و استراماچونی درباره حضور او گفت: باعث افتخارم است که او در مراسم معارفه من حضور داشت. دیدیم که فوتبال و ورزش چه نقش خوبی در اتحاد و همدلی دارد. من سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم.

سرمربی جدید استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال شور و شوق غیرقابل وصفی دارند. باشگاه استقلال تاریخ پرافتخاری دارد. من برای این چالش آماده هستم. می دانم کار سختی دارم اما برایم این چالش جالب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز