خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم نامه فدراسیون قایقرانی، شهرداری بجنورد و اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۲۱۷

تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین فدراسیون قایقرانی، اداره کل ورزش و جوانان، هیات قایقرانی استان خراسان شمالی و شهرداری بجنورد امضا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رئیس فدراسیون قایقرانی که برای حضور در مجمع هیات استان و بازدید از اماکن قایقرانی استان خراسان شمالی به بجنورد سفر کرده، طی یک دیدار چندجانبه با شهردار و مدیرکل ورزش و جوانان پس از توافق در خصوص توسعه فعالیت های قایقرانی استان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در این دیدار علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، براتیان شهردار بجنورد، بهادری مدیرکل ورزش و جوانان استان و راضیان رئیس هیات قایقرانی استان حضور داشتند.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری چهارجانبه با هدف ایجاد پیست تمرینی قایقرانی و ایجاد پایگاه قهرمانی استان به امضاء رسید تا مقدمات احداث اولین پیست استاندارد قایقرانی را در بجنورد فراهم شود.

در این دیدار شهردار بجنورد با اشاره به پتانسیل بالای این شهر برای رشته قایقرانی بیان کرد: برای ایجاد پایگاه های ورزشی و توسعه رونق ورزش شهر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت های شهرداری از قایقرانی، گفت: نبود پیست قایقرانی در استان کمبودی است که ورزش دوستان این رشته را با مشکل مواجه کرده است.

علیرضا سهرابیان ادامه داد: ظرفیت و پتانسیل خوبی در اختیار شهرداری قرار دارد که امیدواریم با همکاری هم بتوانیم شرایط خوبی برای قایقرانی استان فراهم کنیم.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری چهارجانبه ما بین فدراسیون قایقرانی، شهرداری بجنورد و اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان خراسان شمالی به امضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز