خبرگزاری کار ایران

از یحیی تا کاررا

چالش انتخاب آقای سرمربی

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۷۶۴

درحالی‌که انتظار می رفت به مرور زمان، جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس مشخص شود، همچنان اخبار ضد و نقیضی از اردوگاه سرخ ها به گوش می رسد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق پرسپولیس سرانجام آن هم پس از کش و قوس‌های فراوان و حواشی بسیار بعد از 4 سال و کسب سه قهرمانی لیگ برتر و 1 قهرمانی جام حذفی و 2 قهرمانی سوپر کاپ از جمع قرمزها جدا شد و با قراردادی 2 سال هدایت الهلی عربستان را بر عهده گرفت.

پس از جدایی برانکو و خشم هواداران به نظر می‌رسید باشگاه بتواند در کمترین زمان ممکن جانشینی مناسب برای مرب کروات خود پیدا کند تا هم چون فصل‌های گذشته سریع تمرینات پیش فصل خود را آغاز کنند، اما همچنان خبرهای ضد و نقیض در مورد سرمربی سرخ پوشان به گوش می‌رسد.

چالش انتخاب آقای سرمربی

 

ابتدا از یحیی گل محمدی به عنوان تنها گزینه داخلی و جانشین برانکو یاد شد اما به دلیل عدم توافق ایرج عرب و مالک باشگاه پدیده پرونده حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس بسته شد.

چالش انتخاب آقای سرمربی

پس از آنکه مشخص شد یحیی گل محمدی در این فصل به عنوان سرمربی پدیده به فعالیت خود ادامه می‌دهد و هدایت پرسپولیس را بر عهده نمی‌گیرد، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد سرمربی فصل آینده این تیم قطعا خارجی خواهد بود و تا پایان هفته اعلام خواهد شد، ابتدا از والتر زنگا اسطوره فوتبال ایتالیا و کاررا به عنوان گزینه‌های مد نظر باشگاه یاد شد اما بعد والتر زنگا از این لیست حذف گردید و کاررا به عنوان گزینه نهایی قرمزها اعلام شد کاررا که دستیار کنته در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس بود پس از انتخاب کونته به عنوان سرمربی چلسی همکاری این دو به پایان رسید و کاررا در فصل 17-2016 هدایت اسپارتاک مسکو را برعهده گرفت. ماسیمو کاررا در سال اول حضورش در اسپارتاک فوق‌العاده عمل کرد و توانست پس از بیست سال، اسپارتاک مسکو را به قهرمانی لیگ روسیه برساند.

چالش انتخاب آقای سرمربی

پس از آنکه کاررا به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم اعلام شد، پس از این خبر اعلام گردید آنته جاچیج سرمربی کروات دیناموزاگرب و سابق تیم ملی کرواسی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و هدایت سرخپوشان را بر عهده خواهد گرفت، قرار بود مدیران این تیم با حضور در ترکیه با وی برای مدت زمان قرارداد و همچنین مبلغ آن به توافق برسند. با این حال این مربی در تماسی با مدیر برنامه های خود در ایران اعلام کرد که در شرایط فعلی قادر به حضور در ایران و قبول پیشنهاد پرسپولیس نیست.

چالش انتخاب آقای سرمربی

در این میان از الکس نوری سرمربی سابق وردبرمن نیز به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس یاد شد، اکنون ایرج عرب و مدیران پرسپولیس با توجه به برنامه قبلی و مذاکراتی که پیش از این  با سه گزینه ای دیگر پیش برده بودند در ترکیه حاضر خواهند شد و با دعوت از الکس نوری، کاررا و یکی دیگر از گزینه های خود پای میز مذاکره خواهند نشست و قرار است طی 48 ساعت حضور خود در ترکیه در نهایت با یکی از گزینه ها به توافق نهایی دست یابند. 

این در حالی است که دوباره نام جاچیج به این لیست اضافه شده و طی 24 ساعت گذشته، نام الکس نوری و جاچیج بیش از سایر گزینه ها پیرامون پرسپولیس شنیده شد و حال باید نشست و دید پس از انجام مذاکرات سرمربی جدید پرسپولیس کیست و چه زمانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز