خبرگزاری کار ایران

امتیاز خونه به خونه فروخته شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۷۲۷

امتیاز باشگاه خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول به آلومینیوم جاجرم خراسان شمالی واگذار شد.

به گزارش ایلنا، امتیاز باشگاه خونه به خونه بابل به صورت قطعی واگذار شد. تیمی که در سال‌های اخیر نماینده شایسته‌ای برای فوتبال بابل و مازندران در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور بود و حتی در برهه‌ای شانس صعود به لیگ برتر داشت.

شجاعی استاندار خراسان شمالی در مذاکراتی که با قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه‌به‌خونه داشت، موفق شد امتیاز این باشگاه را برای خراسان شمالی در اختیار بگیرد. قرار است شرکت آلومینیوم جاجرم خراسان شمالی مالکیت و اسپانسری این باشگاه لیگ یکی را در اختیار بگیرد.

تیم خونه به خونه دو فصل پیش و در پی عدم  صعود به لیگ یک سرمایه گذاری در فوتبال را کم کرد و فصل گذشته هم به زحمت در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور باقی ماند. تیم خونه به خونه که پیش تر با خرید امتیاز تیم کارا شیراز وارد بازی‌های لیگ یک شده بود در دو سه فصل اخیر شور و شوق خوبی را در بین مردم بابل ایجاد کرده بود و همان طور که اشاره شد نماینده شایسته‌ای برای فوتبال بابل و مازندران در لیگ یک بود.

ظاهراً عدم حمایت نهادهای دولتی از باشگاه خونه‌به‌خونه در نهایت موجب دلسردی مالک باشگاه شد و در نهایت او تصمیم به فروش امتیاز تیم خود گرفت و از آنجایی که در استان مشتری برای تیم پیدا نشد امتیاز تیم را به خراسان شمالی واگذار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز