خبرگزاری کار ایران

آخرین وضع کیانوش رستمی و سهراب مرادی برای مسابقات جهانی

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۷۴

سرمربی تیم ملی وزنه برداری آخرین وضعیت کیانوش رستمی، سهراب مرادی و سایر ملی پوشان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی وزنه برداری این روزها در شرایطی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی سپری می‌کند که ستاره‌های اصلی این تیم مثل سهراب مرادی و کیانوش رستمی در تمرینات حاضر نیستند.


محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه برداری در حاشیه تمرین امروز پولادمردان درباره مصدومیت اخیر سهراب مرادی گفت: این اتفاق در ورزش حرفه ای طبیعی است و در تمرینات سنگین رخ می دهد. ما هم همیشه استرس داریم که آسیب دیدگی برای بچه ها رخ ندهد. مصدومیت سهراب مرادی جدی نیست و فکر می‌کنم از ابتدای هفته آینده تمرینات را شروع می‌کند. فکر می‌کنیم که بتوانیم سهراب را در شرایط خوبی به مسابقات جهانی ببریم.


وی در پاسخ به این سوال که بالا بردن وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی در این شرایط برای سهراب مرادی زیاد نبوده، عنوان کرد: خیر. این وزنه بالا نبوده و این مصدومیت هم ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. فقط ما نمی دانیم این خبر از کجا به بیرون درز کرد و درباره آن هم بزرگنمایی شد.


برخواه در رابطه با وضعیت کیانوش رستمی پاسخ عجیبی داد و گفت: من باید این سوال را از شما بپرسم!


سرمربی تیم ملی همچنین درباره احتمال حضور این وزنه بردار در مسابقات جهانی ابراز بی اطلاعی کرد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز