خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا:

مسابقات قهرمانی آسیا نیمه دوم امسال برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۶۰

نایب رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا از برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش  ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، مهندس "سلمان ضرابی" در این خصوص گفت: بعد از برگزاری مجمع عمومی آسیایی اسپوکس و انتخاب اعضای هیات رییسه کنفدراسیون آسیا با اقدامتی که در حوزه بین الملل صورت گرفت نزدیک به 15 کشور آسیایی را فعال کردیم و تصمیماتی اتخاذ شد تا اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را امسال در دو بخش مردان و زنان برگزار کنیم.

وی افزود:کشورهای هند، کره جنوبی و عمان تقاضای برگزاری رقابتهای آسیایی را به دبیرخانه کنفدراسیون آسیا ارسال کرده اند ولی با توجه به اینکه اسپوکس یک رشته ایرانی است درصدد هستیم که اولین دوره این رقابتها را در کشورمان برگزار کنیم و به احتمال فراوان منطقه آزاد انزلی پذیرای این رقابتهای معظم خواهد بود.

نایب رییس کنفدراسیون آسیا باتمجید از رشد روز افزون اسپوکس در سطح کشور اذعان داشت: به واقع سرعت پیشرفت و توسعه این رشته در ایران بسیار چشمگیر بوده و علاقه مندان زیادی از رده های سنی مختلف و در هر دو حوزه آقایان و بانوان جذب آن شده اند و این مرهون فعالیت گسترده آموزشی در کشور و برگزاری کارگاههای آموزشی و معرفی رشته با تلاشهای موسس این رشته استاد هاشم پور است.

وی تصریح کرد:در این بین برگزاری مستمر مسابقات استانی و قهرمانی کشور و از همه مهمتر راه اندازی لیگ باشگاههای کشور و ورود نمودن باشگاههای خصوصی نقش بسزایی در ارتقای اسپوکس داشته که لازم است از حمایتهای فدراسیون انجمنهای ورزشی و شخص دکتر علیپور و پشتیبانی بی شائبه از انجمن اسپوکس ایران قدردانی کنیم.

ضرابی علاقه ویژه حوزه بانوان به ورزش اسپوکس را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه ما در حوزه بانوان شاهد یک تلاش گسترده و همه جانبه هستیم و بدون اغراق سرعت پیشرفت این رشته در بخش بانوان حتی فراتر از آقایان بوده و این می تواند حائز اهمیت باشد و قطعا در آینده ای نزدیک علاوه بر داشتن یک تیم ملی قوی در بخش مردان، یک تیم منسجم و پرقدرت هم در بخش بانوان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز