خبرگزاری کار ایران

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۶۶۱

وینگر سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرشاد احمدزاده، وینگر ایرانی فصل گذشته ورسلاو لهستان که از شرایطش در این تیم راضی نبود چند وقتی است که تصمیم بازگشت به لیگ برتر و فوتبال ایران را در سر دارد و در مدت اخیر با چند باشگاه هم مذاکراتی داشته است.

احمدزاده ابتدا قصد داشت به پرسپولیس برگردد ولی با چراغ سبز این باشگاه مواجه نشد و به او اعلام کردند برنامه‌ای برای جذبش ندارند و به همین دلیل این بازیکن به بررسی سایر پیشنهاداتی که از سپاهان، تراکتورسازی و پدیده داشت مشغول شد و حتی تا پای توافق با یکی از این تیم‌ها پیش رفت و قرار بود شب گذشته قراردادش امضا شود ولی تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس او را منصرف کرد.

ظاهراً تغییر برنامه‌های پرسپولیس در فصل جدید و کادرفنی این تیم باعث شده مسئولان باشگاه تصمیمات خود را برای جذب بازیکنان و بستن تیم فصل بعد تغییر داده و برنامه بازگشت چند بازیکن سابق این تیم را کلید بزنند که فرشاد احمدزاده هم در جمع نفراتی است که جدیداً به فهرست باشگاه اضافه شده است.

قرار است امروز مذاکراتی میان احمدزاده و پرسپولیس انجام شود و اگر مشکل خاصی نباشد این بازیکن به زودی به عنوان اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز