خبرگزاری کار ایران

مرحله دوم کسب ورودی المپیک و مسابقات جهانی

انصاری مدال نقره ۱۰۰ پروانه را گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۶۱۵

در روز دوم مسابقات بین المللی کرواسی مهدی انصاری مدال نقره ۱۰۰ متر پروانه به نام خود ثبت کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات open کشور کرواسی از سری رقابت‌های رسمی فدراسیون جهانی شنا (FINA) برای دومین مرحله کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ کره جنوبی از امروز (جمعه) در شهر زاگرب آغاز شد. در روز دوم این مسابقات مهدی انصاری و علیرضا یاوری در ۱۰۰ متر پروانه و مهدی انصاری و بنیامین قره‌حسنلو  در ماده ۵۰ متر آزاد به آب زدند.

ابتدا در ۱۰۰ متر پروانه مهدی انصاری با ثبت زمان ۵۵.۱۱ در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره این ماده را بر گردن اویخت. علیرضا یاوری نیز با ثبت زمان ۵۵.۵۶ چهارم شد و به کار خود پایان داد. در ادامه بنیامین قره‌حسنلو در مرحله فینال ۵۰ متر آزاد با ثبت زمان ۲۳.۲۰ چهارم شد و به کار خود پایان داد. انصاری نیز به صلاح دید کادر فنی از حضور در فینال انصراف داد.

فردا (یکشنبه) در روز سوم این مسابقات بنیامین قره حسنلو و علیرضا یاوری در ماده های ۱۰۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

مهدی انصاری ، بنیامین قره حسنلو و علیرضا یاوری سه شناگر اعزامی ایران در این رقابت‌ها هستند. ملی پوشان ایران دوشنبه (سوم تیر ۱۳۹۸) به تهران باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز