خبرگزاری کار ایران

کمالوند: پارس جم را از اول ساختیم/ مجیدی می‌تواند طلسم تیم امید را بشکند

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۵۱۲

سرمربی پارس جم از شرایط تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.

فراز کمالوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص کلاس‌های پیشرفته مربیگری اظهار داشت: کلاس‌ها سطح بالایی دارد و هم آقای محصص و هم مدرس خارجی که از AFC آمده روی مباحث مسلط هستند و به خوبی انتقال می‌دهند. اکثر شرکت کنندگان مربیان لیگ برتری هستند و تاثیر زیادی روی کار ما دارد. در مربیگری باید همواره به روز باشید و خودتان را با شرایط جدید آداپته کنید و این کلاس‌ها فکر می‌کنم مفید خواهد بود.

وی در مورد شرایط پارس جم گفت: این تیمی که ما در اختیار گرفتیم به کلی تغییر کرده و یک تیم جدیدی از نو ساختیم. 18 بازیکن بزرگسال ما جدا شدند و نفرات جدیدی اضافه کردیم که قالباً جوان و لیگ یکی هستند ولی امید زیادی به آنها دارم و بازیکنان خوبی جذب کردیم و می‌توانیم با توجه به بضاعت‌مان نتیجه بگیریم. مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم ولی به این تیم امیدوارم.

سرمربی پارس جم در مورد بازدید از تمرین تیم امید و عملکرد فرهاد مجیدی هم گفت: فرهاد مجیدی نشان داده مربی باهوشی است و در 5 دیداری که روی نیمکت استقلال بود این را ثابت کرد. اینکه می‌گویند روی نیمکت تیم امید سوخت می‌شود را قبول ندارم چرا که ما 40 سال است به المپیک نرفتیم. با مربی خارجی،‌ ایرانی، با تجربه، کم تجربه و... نرفتیم و حالا هم نرویم اتفاقی نیفتاده ولی به نظر فرهاد می‌تواند طلسم شکنی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز