خبرگزاری کار ایران

بازگشت روسونری به قدرت

اندیشه های مالدینی و بوبان در بازار نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۴۹۶

روسونری پس از مشخص شدن کادر مدیریتی و فنی خود حالا به سراغ بازار نقل و انتقالات می‌رود.

به گزارش ایلنا، پس از انتخاب کادر مدیریتی جدید در میلان، حالا مالدینی، بوبان و ماسارا یک هدف مشترک دارند: بازگشت میلان به دوران با شکوه و شیرین خود.

در همین راستا آنها قصد دارند تا تغییر و تحولات شدیدی در این تیم به خصوص خط هافبک این تیم به وجود بیاورند، آنها در وهله اول تصمیم دارند تا سوسو را حفظ کنند و سیلوا را به میلان بازگردانند و همچنین کوترونه را در لیست فروش خود قرار داده‌اند.

پس از رد پیشنهاد میلان برای جذب استفان سنسی توسط ساسولو و احتمال پیوستن او به اینتر حالا هدف اول میلان در بازار نقل و انتقالات دنی سبایوس هافبک جوان رئال مادرید است، سبایوس از رفتن به روسونری استقبال کرده و اعلام کرده می‌تواند در پست تخصصی خود بازی کند، اما جامپائولو در لیست خود توریرا و دنیس پرائت را قرار داده و باشگاه برای راضی کردن آرسنال برای فروش توریرا به آنها پیشنهاد 50 میلیون یورویی داده و همچنین به نظر می‌رسد پرائت با 25 میلیون یورو در تابستان به روسونری بپیوندد.

از طرفی گفته می‌شود کوترونه و کسیه برای فراهم کردن مبلغ خرید این دو بازیکن در تابستان به فروش برسند و شاید کسیه برای جذب توریرا وارد معامله با آرسنال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز