خبرگزاری کار ایران

سیسه: مانه مستحق کسب توپ طلا 2019 است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۱۵۹

سرمربی سنگال سادیو مانه ستاره و کاپیتان تیمش را از شانس‌های برنده شدن توپ طلا در سال 2019 می‌داند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی سنگال در حالی در 2 تیر از رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به مصاف تانزانیا می‌رود که به دلیل دو اخطار بودن کاپیتان وستاره خود سادیو مانه را در اختیار ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال سنگال، سیسه  در این باره گفت:

حضور مانه برای ما قطعا سودمند خواهد بود او کاپیتان ما و ستاره تیم است، اما غیبت او نباید به روند ما ضربه‌ی وارد کند، قطعا با حضور او بهتر خواهیم بود اما بدون او نیز به اندازه‌ای کافی خوب هستیم.

وی در ادامه در مورد شانس مانه برای کسب توپ طلا گفت:

چرا که نه؟ هیچ کس نمی تواند توانایی های سادیو را نادیده بگیرد. او اعتماد به نفس بالایی دارد و سعی می کند که با عملکرد خوبش در زمین مسابقه به منتقدانش پاسخ دهد و به نظرم در این امر نیز، موفق بوده است، سادیو نه تنها در سال گذشته، بلکه از سال 2011، و زمانی که من او را به سخت‌کوشی و انضباط مثال زدنی، می شناختم، برای موفقیت تلاش می کند. من از زمان حضور او در فوتبال اتریش و سپس ساوتهمپتون، پیگیر بازی هایش بودم. موفقیت هایی که او در فصل گذشته به دست آورد، نتیجه ای از تلاش های بی وقفه اش در سالیان اخیر بوده است و قهرمانی در جام ملت های آفریقا، می تواند گامی رو به جلو برای کسب توپ طلا باشد. من فکر می کنم که او شایستگی رسیدن به این عنوان را دارد.

سادیو مانه علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول در این فصل، موفق شد با 22 گل زده به همراه محمد صلاح و اوبامیانگ آقای گل لیگ جزیره شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز