خبرگزاری کار ایران

ام‌باپه: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برایم اهمیت بیشتری از بردن توپ طلا دارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۱۵۸

ستاره جوان فرانسوی از اهمیت قهرمانی در لیگ قهرمانان برای کسب توپ طلا می‌گوید.

به گزارش ایلنا، ستاره 20 ساله فرانسوی پاریس سن ژرمن یکی از کاندیدهای کسب توپ طلا در سال 2019 خواهد بود، او علیرغم سن کم افتخارایت همچون قهرمانی جهان با فرانسه در جام جهانی 2018 را آن هم زمانی که تنها 19 سال سن داشت در کارنامه دارد و به گفته خیل عظیم از کارشناس قطع به یقین در آینده موفق خواهد شد برنده توپ طلا خواهد شد.

 

اما او در اظهارت اخیر خود گفته است:

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای من مهم تر از کسب توپ طلاست، چرا که ممکن است شما برنده توپ طلا شوید در حالی که نامی از شما در تاریخ فوتبال باقی نماند. بارها گفته‌ام فوتبال یک ورزش تیمی است و علاوه بر شما، 10 نفر دیگر نیز در تیم شما حضور دارند و در کنار شما بازی می‌کنند، و اگر روزی من تنیسور یا وزنه بردار بودم کسب عنوان توپ طلا را ترجیح می دادم برای آنکه این ورزش‌ها برخلاف فوتبال کاملا انفرادی هستند و خود ورزشکار در موفقیت خود دخیل است، برای آنکه شما برنده توپ طلا شوید باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید زیرا قهرمانی در اروپا در کسب توپ طلا بسیار دخیل است، من هرگز نمی‌خواهم بهترین بازیکن تاریخ شوم چون بهتر از من وجود دارد اما دوست دارم در پایان دوران حرفه‌ای خود از کسب تمامی افتخارات چه فردی چه تیمی خشنود باشم و بدانم تلاش خود را حداقل برای کسب آنها کرده‌ام.

او در ادامه در مورد فوتبالیست‌های مورد علاقه خود گفت:

این برای من سخت است که بگویم چه کسی را بیش از همه دوست دارم، مثلا من علاقه زیادی به پله دارم اما او در دهه 50 و 60 بوده و بعد از آن عاشق مارادونا هستم و در ابتدای قرن جدید بازیکنانی همچون زیدان و رونالدینیو را دوست دارم ور در حال حاضر کریس رونالدو و مسی بازیکنان مورد علاقه من هستند و تمامی این بازیکنان تاریخ سازی کرده‌اند و هیچ وقت فراموش نخواهند شد.

ام‌باپه که در این فصل مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته در 42 بازی برای پاریس سن ژرمن به میدان رفته که موفق به دادن 15 پاس گل و زدن 40 گل شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز