خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی از گرانترین بازیکن تاریخ رونمایی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۱۳۸

منچستر سیتی در آستانه خرید رودری ارناندس است و او را گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رودری، هافبک 22 ‌ساله اتلتیکو مادرید اصلی‌ترین گزینه خرید برای پپ گواردیولا بوده است. خود او هم به مسوولان اتلتیکو گفته که قصد دارد از این تیم برود و راهی تیم سیتی شود.

مبلغ فسخ قرارداد رودری با اتلتیکو مادرید 70 میلیون یورو است و او پس از دریافت این مبلغ از باشگاه منچستر سیتی، آن را به اتلتیکو پرداخت خواهد کرد. سیتی اعلام کرده که انتقال او هنوز کار دارد اما مقامات اتلتیکو مطمئن هستند که انتقال او به‌زودی انجام می‌شود و این بازیکن در ورزشگاه اتحاد رونمایی خواهد شد.

چندین ماه است که مذاکرات بر سر انتقال او در حال انجام است و چیکی بگیریستین، مدیر فوتبال سیتی مسوول پیگیری مذاکرات بوده است. رودری که به‌عنوان جانشین سرخیو بوسکتس در تیم ملی اسپانیا شناخته می‌شود به صورت شفاهی با مسوولان منچستر سیتی به توافق رسیده است تا قراردادی بلندمدت با این باشگاه امضا کند. قیمت او معادل 63 میلیون پوند خواهد بود و به این ترتیب قیمت او گران‌تر از ریاض محرز می‌شود که با قیمت 60 میلیون پوند از لستر سیتی خریداری شد.  گواردیولا به دنبال هافبکی بوده که بتواند جانشین بلندمدت فرناندینیو باشد و رودری که در ویارئال پرورش یافت، همیشه گزینه اصلی او بوده است. رودری پس از حضور در تیم ویارئال ب، به تیم اصلی راه یافت. او در ویارئال 84 بازی انجام داد و دو گل زد و سپس در تابستان سال گذشته به اتلتیکو مادرید پیوست. او در اتلتیکو 47 بازی انجام داده که 34 بازی در لیگ بوده است و توانسته در این دیدارها 3 گل هم به ثمر برساند.

بایرن مونیخ هم این بازیکن را می‌خواهد و رقیب سیتی است اما رودری به آنخل جیل مارین، رییس اتلتیکو گفته که ترجیح می‌دهد در تیم پپ گواردیولا بازی کند. بارسلونا هم در روزهای اخیر برای خرید او دست ‌به ‌کار شده است اما آنها هم به احتمال زیاد رقابت را به سیتی می‌بازند. بارسلونا در تابستان فرنکی دی‌یونگ را در اختیار می‌گیرد و می‌خواست با حضور رودری، خط میانی قدرتمندی را تشکیل دهد اما این انتقال انجام نخواهد شد و رودری به تیم گواردیولا می‌رود.

رودری تنها خرید سیتی در تابستان نخواهد بود. گواردیولا می‌خواهد برای سال دوم هم از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر دفاع کند و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. او به دنبال خرید آنجلینو، مدافع چپ پی‌اس‌و آیندهوون و همچنین هری مگوایر، مدافع میانی لستر سیتی است.

سیتی همچنین ژوائو فلیکس از بنفیکا را می‌خواست و بگیریستین شخصا برای تماشای بازی او در دیدار بنفیکا و آینتراخت فرانکفورت به لیسبون رفته بود اما فلیکس با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده است. البته به باور مقامات سیتی، این بازیکن 18ساله هنوز خام است و نمی‌تواند در حال حاضر در لیگ برتر به میدان برود اما پس از پیوستن او به اتلتیکو مادرید هم مقامات سیتی اوضاعش را دنبال خواهند کرد.

 منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز