خبرگزاری کار ایران

شکایت ستاره فوتبال از بدلش

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۱۳۳

ندره‌آ پیرلو از مردی که بسیار شبیه‌اش بوده شکایت کرده است.

به گزراش ایلنا، این مرد دو سال خود را جای پیرلو جا می‌زد تا بتواند بدون اینکه پولی بپردازد، لباس و تزیین‌آلات دریافت کند.

او الساندرو پالاتزولو نام دارد و اهل شهر والنتزا است. پالاتزولو 48 سال دارد و به اتهام کلاهبرداری از سوی پلیس تورین دستگیر شده است.

پیرلو زمانی به ماجرا شک کرد که مرتبا از او خواسته می‌‌شد بدهی‌هایش را بپردازد، در حالی که او بدهی خاصی نداشت. او پیش پلیس رفت و این موضوع را گزارش داد.

پلیس پس از تحقیقات دریافت که پالاتزولو در تورین، برشا و ناپل به مغازه‌های مختلف رفته و از آنها لباس و جواهرات خریداری کرده است. او یک دستیار هم داشته که در این راه کمکش می‌کرده است. پالاتزولو درخواست تخفیف می‌کرده و پس از خرید لباس‌های گرانقیمت، با سوءاستفاده از نام پیرلو، به مغازه‌داران می‌گفته فعلا پول ندارد و بعد هم هرگز بدهی‌هایش را به آنها پرداخت نمی‌کرده است.

او همچنین با پزشک پیرلو تماس گرفته و از او خواسته بود ترتیبی بدهد که آزمایش‌های پزشکی روی او با تخفیف انجام شود.

مغازه‌داران مرتبا با پیرلو تماس می‌گرفتند و پول‌شان را از او مطالبه می‌کردند. او به پلیس شکایت برد و پلیس تورین در نهایت هویت این سارق و دستیار او را از روی تماس‌های تلفنی‌اش و شهادت مغازه‌داران شناسایی کرد و او را دستگیر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز