خبرگزاری کار ایران

رقم‌ها نجومی شده است

نوازی: باید از استراماچونی انتظار قهرمانی داشته باشیم چون مربی بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۰۰۳

بازیکن اسبق استقلال از سرمربی جدید آبی‌ها انتظار قهرمانی دارد و امیدوار است همه ارکان باشگاه به استراماچونی کمک کنند تا بتواند موفق شود.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی پیشکسوت تیم استقلال معتقد است استراماچونی مربی بزرگی است و تجربه حضور در تیم های بزرگ ایتالیا را دارد و می تواند در استقلال موفق شود به شرطی که شرایط را برای او فراهم کنند تا با آرامش کارش را شروع کند و پیش فصل خوبی را برای آماده سازی تیم پشت سر بگذارد و با آمادگی لازم وارد مسابقات شود. 

در مورد حضور استراماچونی در استقلال چه نظری دارید؟

اولا که به استقلالی ها تبریک می گویم چون مربی بزرگی است و انشالله به درد استقلال بخورد و بتواند این تیم را به جایگاه اصلی اش برگرداند. البته امکاناتی که می خواهند را باید در اختیارش بگذارند و نفراتی که می خواهد را جذب کنند. کسانی هم که می آیند باید لیاقت پیراهن استقلال را داشته باشند و جوابگوی مردم باشند. حضور استراماچونی فرصت خوبی برای استقلال است و امیدوارم نتیجه قابل قبولی بگیرند و مدیریت هم از زیر فشار دربیاید و نیت مدیران باشگاه هم فقط موفقیت استقلال باشد.

استراماچونی شناخت لازم را از استقلال و فوتبال ایران ندارد. با این شرایط می‌تواند در استقلال موفق شود؟

بستگی به کارآیی خودش دارد. استراماچونی مربی بزرگ و حرفه ای است و از این اتفاقات برایش زیاد افتاده است. ایشان فوتبالیست بزرگی بوده و مربی تیم های بزرگی هم بوده از استقلال و فوتبال ما هم شناخت پیدا می کند. همه به او کمک کنند و به تیم و استراماچونی آرامش بدهند تا نتیجه بگیرد. به هر حال مربی بزرگی است و این همه هم برایش هزینه کرده اند و می تواند نتیجه بگیرد.

با اینکه استقلال مربی گران قیمتی به خدمتی گرفته اما پرسپولیسی ها معترض هستند که چرا به آنها به موقع پول ندادند تا برانکو را حفظ کنند. در این رابطه چه نظری دارید؟

آن ماجرا به ما مربوط نمی شود و نمی توانم در بحث پرسپولیس دخالت کنم و نظری بدهم. به هر حال چند سال است که همین اتفاقات می افتد و هر کسی باید در جایگاه خودش صحبت کند به همین دلیل قضیه پرسپولیس به من مربوط نمی شود. من بازیکن استقلال بوده ام و سالیان سال برای این تیم بازی کرده ام و زحمت کشیده ام و الان هم پیشکسوت استقلال هستم و در مورد پرسپولیس نمی توانم صحبت کنم. امیدوارم هر دو تیم قوی باشند تا فوتبال ما خوب باشد و تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

در مورد جدایی مهدی رحمتی از استقلال چه نظری دارید؟

به هر حال مهدی سالیان سال در استقلال بوده و اتفاقات و حاشیه ها باعث شد جدا شود. مهدی برای استقلال زحمت کشیده و کاپیتان تیم بوده و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مثل همیشه درخشان باشد.

خطیر فاش کرده که شرط حسین حسینی برای تمدید با استقلال جدایی رحمتی بوده، در این رابطه چه نظری دارید؟

بازیکن که نمی تواند برای باشگه شرط و شروط بگذارد. نظر کادر فنی و باشگاه مهم است و بازیکن نمی تواند برای باشگاه تصمیم بگیرد چون اینطوری سنگ روی سنگ بند نمی شود. در این رابطه سرمربی تصمیم می گیرد چون باید جوابگو باشد و حرف آخر را استراماچونی می زند. اینها حاشیه است که درست می کنند و بازیکن حق دخالت ندارد.

اما گفته می‌شود حواشی را معاون باشگاه یعنی خطیر به وجود آورده است.

هر کسی می تواند حاشیه درست کند و خطیر هم جزو مدیران باشگاه است و بعید می دانم بخواهد حاشیه درست کند.

خطیر اعلام کرده حسین حسینی برای تمدید قراردادش سالی 3 میلیارد از استقلال خواسته، این رقم عجیب نیست؟

رقم ها الان نجومی است. کسی به عملکرد و شایستگی بازیکن نگاه نمی کند و تنها کسی که سود می برد دلال ها هستند. الان هر کسی برای خودش یک مدیر برنامه و دلال دارد و متاسفانه بازارگرمی هایی هست که به وجود می آید و بدون کارشناسی این رقم ها مطرح می شود. نه به آن زمان که پول نمی دادند و می گفتند با پیراهن استقلال قرارداد بسته ای و نه به الان که اگر پول ندهند بازیکنان به تیم های دیگر می روند چون باشگاهها الان پول دارند و مشکل مالی ندارند. امیدوارم استقلال پول داشته باشد و بدهد تا آخر فصل کار به شکایت و دادگاه نکشد.

چه فصلی را برای استقلال متصور هستید؟

کار مربی ایتالیایی سخت است چون یک سری از بازیکنان جدا شده اند و یک سری حاشیه ها هم بود که جمع و جور شده است. به هر حال فصل سختی برای استراماچونی است اما فکر می کنم اگر پیش فصل خوبی داشته باشند، می توانند نتیجه بگیرند چون مربی جدید آمده و بازیکنان هم انگیزه بالایی دارند و می توانند موفق شوند و اگر غیر از این باشد به مشکل می خورند.

از استراماچونی در این فصل انتظار قهرمانی دارید؟

به هر حال همه دوست دارند تیم محبوب شان قهرمان شود اما چیزی که هست استراماچونی تازه آمده و کارش سخت است ولی باید انتظار قهرمانی داشته باشیم چون هم استراماچونی مربی بزرگی است و هم استقلال تیم بزرگی است و تماشاچی همیشه از تیم برد می خواهد و این اتفاق می تواند بیفتد چون استقلال تیم بزرگی است و با این هواداران پتانسیل قهرمانی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز