خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر جنجالی در نشست سرمربی استقلال؛ نمی‌گذارند دایی سرمربیگری کند!

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۲۵

حواشی ایجاد شده بعد از صحبت‌های تند علی دایی که با شایعاتی درباره ممنوع الکاری او همراه شده بود، اکنون به شکلی دیگر از زبان دستیار چند سال اخیر او بیان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حاشیه نشست خبری امروز سرمربی ایتالیایی استقلال، بهزاد غلامپور صحبت‌های جالبی درباره آینده علی دایی مطرح کرد.

علی دایی، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس که این روزها شایعاتی مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ نیز برای او مطرح شده، بعد از برکناری از سایپا با جملاتی تند به مدیرعامل این باشگاه تاخت و افشاگری‌هایی نیز به زعم خود مطرح کرد. بعد از آن صحبت‌ها، گفته شد که علی دایی که شانس حضور روی نیمکت تیم ملی را نیز داشت، با ممنوع الکاری مواجه شده است. شایعه‌ای که البته تاکنون تایید نشده است اما عدم مذاکره او با تیم‌های لیگ برتری در این فصل به آن دامن زده است.

بهزاد غلامپور که طی سالیان اخیر در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، نفت تهران و صبای قم با علی دایی همکاری می‌کرد، در ابتدای این فصل از سوی مدیران استقلال به عنوان مربی دروازه‌بانان استقلال انتخاب شد. او در حاشیه نشست خبری استراماچونی درباره شایعه ممنوع الکاری علی دایی گفت: می‌گویند که نمی‌گذارند مربیگری کند و نمی‌تواند، اما دلیل آن را نمی‌دانم.

باید دید با جمله جنجالی غلامپور، اکنون اظهارنظر صریحی در خصوص آینده کاری علی دایی صورت خواهد گرفت یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز