خبرگزاری کار ایران

بعد از هجوم به سمت راست استقلال

انتقال هیجان انگیز؛ دو ستاره پرسپولیسی در سبد خرید تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۱۷

مدیران تراکتورسازی علاقمند به مذاکره و جذب دو مدافع راست سابق پرسپولیس هستند تا قدرت خود را در نقل و انتقالات به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا، بعد از پایان خدمت سربازی و جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از تراکتورسازی، مدیران این باشگاه برای جذب یک مدافع راست مشهور تلاش خود را آغاز کرده‌اند. تراکتورسازی که در این پست فقط احمد موسوی را در اختیار دارد و البته از وجود او در نیم‌فصل دوم به ندرت استفاده کرد، در روزهای اخیر با هر سه دفاع راست تیم ملی مذاکره کرده و برای حضور آنها در تبریز علاقه خود را نشان داده. وریا غفوری، صادق محرمی و رامین رضاییان بازیکنانی هستند که مورد توجه تراکتورسازی قرار گرفته و حتی خیلی‌ها معتقدند یکی از بین آنها راهی تیم تبریزی می‌شود.

رضاییان، محرمی و غفوری در روزها و ماه‌های اخیر اتفاق‌های متفاوتی را تجربه کرده‌اند. وریا در استقلال بازی‌های کم‌نقصی به نمایش گذاشت اما در پایان قرارداد با مدیران این باشگاه به مشکل خورد و طی روزهای گذشته بحث جدایی‌اش وجود داشته. غفوری که در ترکیب ثابت تیم ملی نیز جایگاه خود را از دست داده علاقه‌مند است در استقلال بماند و توافق با او هم پیشرفت زیادی داشته. بعد از علی خطیر، حالا کامران منزوی وارد مذاکره با وریا شده و بعید نیست بتواند رضایت دفاع راست 32 ساله استقلال را برای تمدید قرارداد جلب کند. بر این اساس اولویت غفوری ادامه حضور در استقلال است، به همیبن دلیل می‌توانیم تراکتورسازی را در جذب غفوری یک ناکام قلمداد کنیم.

تراکتورسازی که به جذب دفاع راست استقلال علاقه نشان داده، همزمان سراغ رامین رضاییان رفته و درصدد شکار این بازیکن است. رضاییان بعد از حضوری ناموفق در اوستنده، نیم‌فصل دور از فوتبال بود اما در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت به لیگ ستارگان قطر برود و پیراهن الشحانیه را بپوشد. آمار رضاییان در الشحانیه فوق‌العاده بود و او توانست بازیکن موثری برای این تیم نه چندان قدرتمند قطری باشد. رامین 11 بار در ترکیب الشحانیه قرار گرفت، 981 دقیقه در زمین حضور داشت و 4 گل نیز به ثمر رساند. آماری که باعث شده رضاییان از ادامه حضور در الشحانیه استقبال کند و باشگاه قطری نیز علاقه‌اش را به همکاری دوباره با دفاع راست تیم ملی ایران نشان دهد.

رضاییان که دوران موفقی را در الشحانیه تجربه کرده، به تازگی پرچم قطر را از پروفایل اینستاگرام خود برداشته که این می‌تواند پیغامی برای بازگشت او به لیگ ایران باشد. هر چند رضاییان بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که از حضور در قطر راضی است و می‌خواهد فوتبال خود را حداقل برای یک فصل دیگر در الشحانیه ادامه بدهد. رضاییان چندی پیش در مصاحبه با استادالدوحه گفت: «قرارداد من تابستان به پایان می‌رسد و در حال حاضر نمی‌دانم که آیا فصل بعد هم در این تیم خواهم بود یا نه. باید تاکید کنم خود را بین این بازیکنان که همچون خانواده‌ام هستند راحت می‌بینم.»

همین تعلل در تمدید قرارداد باعث شده تا تراکتورسازی با رضاییان وارد مذاکره شود و او را برای حضور در تبریز ترغیب کند. هر چند هنوز نمی‌توان گفت بخت تراکتورسازی برای جذب رضاییان بیشتر است یا الشحانیه.

تراکتورسازی گزینه سومی هم دارد که البته هنوز مذاکره با او آغاز نشده. صادق محرمی نام این گزینه است که او هم در تیم ملی حضور دارد. مدافع راست 23 ساله‌ای که در دیناموزاگرب موفق نبود و حالا شایعه بازگشت او به لیگ ایران و البته انتقال قرضی‌اش به لکوموتیو زاگرب شنیده می‌شود. محرمی بعد از درخشش در پرسپولیس، تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد تا پیراهن دینامو را بپوشد. او در لیگ کرواسی 19 بار به میدان رفت و 1598 دقیقه در زمین بود. سرمربی دیناموزاگرب اما در رقابت‌های اروپایی به محرمی اطمینان نکرد و همین باعث شده تا بحث جدایی او مطرح شود. جدایی، نه به قصد بازگشت به پرسپولیس بلکه حضور در تراکتورسازی.

نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران کم‌کم داغ می‌شود اما برای لژیونرها و بازیکنان مشهور نه. آنها فعلا پیشنهادهای خارجی خود را بررسی می‌کنند اما دیر یا زود باید به داخلی‌ها نیز پاسخ نهایی بدهند. بخصوص تراکتورسازی که زودتر از بقیه وارد بازار شده و می‌خواهد بداند آیا می‌تواند برای دفاع راست یکی از بین رضاییان و محرمی را جذب کند یا نه؟!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز