خبرگزاری کار ایران

استراماچونی: خونگرمی ایرانیان را به چشم دیدم/ دوست ندارم قولی بدهم که نتوانم آن را انجام دهم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۰۶

سرمربی جدید استقلال در نشست خبری معارفه خود در خصوص پذیرش هدایت این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست خبری مراسم معارفه خودش اظهار داشت: سلام عرض میکنم خدمت همه ایرانیان، جا دارد در ابتدا از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم و همچنین از استقبال گرمی که هواداران از من داشتند متشکرم. شنیده بودم که ایرانیان خونگرم هستند و از دیروز تا الان آن را تجربه کردم. خوشحالم از اینکه اینجا هستم.

وی افزود: اینجا مسئولیت مهمی در اختیار دارم و آنهم رسیدن به موفقیت با استقلال است. به خاطر همین ایران آمدم و می‌دانم مسیر سختی در پیش دارم. فوتبال ایران با ایتالیا خیلی متفاوت است ولی می‌دانم ریاست باشگاه و هیات مدیره از من انتظار دارند فوتبال ایتالیایی را در ایران پیاده کنم.

سرمربی ایتالیایی استقلال ادامه داد: یکی از دلایل آمدنم به ایران استقبال خوب هواداران استقلال از من بود که خواستار حضورم در ایران شدند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان است که هواداران از او توقع قهرمانی دارند بیان کرد: من می‌دانم که استقلال ۶ سال است که موفقیتی در لیگ نداشته و کار ما هم سخت است. ما می‌دانیم تیم‌های بهتری از ما وجود دارند. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. یکسری از بازیکنان خارجی ما رفتند و یکسری بازیکن جدید به استقلال آمدند. من دوست ندارم که قولی بدهم که نتوانم انجام دهم اما قول می‌دهم که سطح کیفی باشگاه را بهتر کنم تا استقلال روز به روز بهتر شود.

سرمربی استقلال درباره شناختش از فوتبال ایران پیش از حضور در ایران و دستیاران احتمالی‌اش که نام رحمان رضایی هم بین آن‌ها دیده شده، توضیح داد: صادقانه بگویم که وقتی خطیر با من تماس گرفت، شناختی از فوتبال ایران نداشتم اما پس از آن تلاش کردم که درباره فوتبال ایران یاد بگیرم و با کمک مسؤولان باشگاه این شناخت را بیش‌تر کنم. من همراه خودم سه مربی حرفه‌ای آوردم که دو نفر آن‌ها تکنیکال و یک نفر بدنساز است. از باشگاه خواستم که یک مربی تکنیکال، یک مربی دروازه‌بان و یک آنالیزور به من معرفی کنند. درباره رحمان باید بگویم که مدیر برنامه‌هایش با ما یکی است و تجربه بازی در ایتالیا و ایران را دارد. با رحمان صحبت کردیم و تجربه بازی در دو کشور را منتقل کرد ولی در حال حاضر به طور رسمی در کادر فنی ما حضور ندارد ولی از او تشکر می‌کنم.

استراماچونی درباره اهداف بزرگش در استقلال اظهار کرد: در هر تورنمنت همه می‌خواهند پیروز شوند و ما هم می‌خواهیم قدم به قدم جلو برویم و بهتر شویم تا به اهداف‌مان برسیم. باید به این نکته توجه داشت که همان‌طور که حمله مهم است، دفاع هم مهم است. در تیم‌های دیگری که بودم تهاجمی بازی می‌کردم ولی ما اول باید از بازیکنان شناخت پیدا کنیم و سپس سبک بازی تیم را انتخاب می‌کنیم.

استراماچونی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد سمت مدیر ورزشی را در استقلال ایجاد کند گفت: من مربی هستم و توجهم به مسائل داخل زمین است به همین دلیل نظری ندارم. این سوالی است که باشگاه باید پاسخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز