خبرگزاری کار ایران

یک ماجرای تلخ؛ چرا طرفداران والیبال با مهر کف دست وارد سالن شدند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۳۶۶

استقبال ویژه هواداران والیبال در استادیوم ارومیه با صحنه‌های تلخی همراه شد که از جمله آن می‌توان به ورود آنها با مهر روی کف دست اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، ماجرای ورود تماشاگران به سالن والیبال ارومیه با جنجال بزرگی همراه شد و پای مسوولان استانی و برگزاری مسابقات را به میان کشید.

 

رقابت های لیگ ملت های والیبال در شهر ارومیه با جنجال های زیادی شروع شد، ادامه یافت و به پایان رسید و در نهایت ایران توانست اولین میزبانی خود را در شهری به جز تهران در لیگ ملت ها پشت سر بگذارد.

یکی از مهم ترین حاشیه ها و مشکلات برگزاری مسابقات مباحث پیرامون بلیت فروشی بود که از مدت ها قبل شروع شد و در نهایت به شکل شایسته ای به اتمام نرسید.

یک ماجرای تلخ؛ چرا طرفداران والیبال با مهر کف دست وارد سالن شدند

مسئولان شهرداری ارومیه به عنوان متولی اصلی برگزاری مسابقات مسئولیت بلیت فروشی را بر عهده داشتند اما این بلیت فروشی به شکل شایسته ای برگزار نشد و در نهایت روند به شکلی پیش رفت که حتی پیشکسوتان والیبال و مسئولان محلی از جمله نمایندگان مجلس با اعتراض به آن از حضور در ورزشگاه اعلام انصراف کردند.

نحوه بلیت فروشی مسابقات به شکلی پیش رفت که بسیاری از حاضرین در سالن را مهمانان ویژه و یا مدعوین تشکیل می دادند و ساز و کار ورود آنها بر اساس شناسایی با کد ملی بود و باید با ارائه کارت ملی خود وارد ورزشگاه می شدند.

همین موضوع باعث شد تا مسئولان محلی به جای ارائه بلیت و یا کاغذی که نمایشگر مجوز ورود این حاضرین باشد، استفاده از مهر را در دستور کار خود قرار دادند؛ اتفاقی که به دلیل معمول نبودن آن با واکنش های زیادی رو به رو شد و تبدیل به یکی از جنجال های مهم این مسابقات گردید.

با این حال طی روزهای اخیر تلاش زیادی صورت گرفته تا انتخاب گزینشی هواداران کاهش یافته و اقدامات شایسته‌ برای بلیت فروشی این مسابقات انجام شود. هرچند که بعد از انتخاب جایگاه اندکی برای ورود بانوان طرفدار والیبال در استادیوم اردبیل، بلیت‌های این بخش هم خیلی زود از دسترس آنها خارج شد تا نگرانی بابت ورود گزینشی و واسطه‌ای به استادیوم در این مرحله نیز افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز