خبرگزاری کار ایران

دنیزلی: جو خوبی در ورزشگاه تبریز حاکم است / دو بازیکن خارجی می خرم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۶۷۳

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره شرایط کار در ایران و آماده سازی تیمش برای لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی دنیزلی که  به تازگی به عنوان  سرمربی تراکتور انتخاب شد، در حالی که فرودگاه استانبول ترکیه را به مقصد تبریز ترک می‌کرد با رسانه‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

دنیزلی در خصوص شرایط کار در ایران اظهار داشت: پیش از این در ایران کار کرده‌ام و شناخت خوبی از لیگ ایران دارم.دوستان خوبی در تهران  دارم اما اینبار در تبریز کار خواهم کرد.تراکتور تیمی است که ترک‌های آذری و هم‌زبانان ما از آن حمایت می‌کنند.امیدوارم انتظارات را بر آورده کنم.

وی درباره برنامه های خودش در تراکتور ادامه داد: اولین برنامه من بررسی بازیکنان و سپس در نظر گرفتن اردوی آماده سازی است.نزدیک به 40 روز تا آغاز مسابقات باقی مانده و کار سختی در پیش داریم.هدف من کسب موفقیت و در ادامه نزدیک شدن مردم دو ملت به یکدیگر است.

مربی تازه وارد تراکتور درباره خرید بازیکنان خارجی افزود: براساس قانون فوتبال ایران تنها 3 بازیکن خارجی می‌تواند در یک تیم بازی کند و در نظر دارم در صورت توافق 2 بازیکن ترکیه‌ای یا از کشوری دیگر را به خدمت بگیرم،البته در این مورد هنوز تصمیم نگرفته‌ام.

دنیزلی با تمجید از هواداران تراکتور گفت: نزدیک به 60 تا 70 هزار هوادار در هر بازی برای حمایت از تراکتور به ورزشگاه می‌آیند و اتمسفر خوبی در ورزشگاه  تبریز حاکم است.فصل گذشته هم آنها به من پیشنهاد دادند اما من شرایط حضور را نداشتم اما در نهایت این فصل این اتفاق افتاد.

پس از این دنیزلی با طرفداران خود عکس یادگاری گرفت و استانبول را به مقصد تبریز ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز