خبرگزاری کار ایران

برسی گزینه‌های کاپیتانی استقلال بعد از رحمتی

پژمان، وریا، حسینی و روزبه بازوبند را می‌بندند

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۵۱۳

پژمان منتظری با 35 سال سن گزینه اول و اصلی بستن بازوبند کاپیتانی است

به گزارش ایلنا،بعد ازخداحافظی خسروحیدری،مهدی رحمتی که در چند فصل اخیر شماره یک و کاپیتان اول استقلال بودهم همان گونه که پیش از این اعلام شده بود به پدیده خودرو مشهد رفت. پژمان منتظری که بعد از رحمتی و خسرو بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست هم فعلا با مدیران استقلال به بن بست خورده و احتمال جدایی اش بیشتر از ماندن اواست. وریا غفوری، حسین حسینی و روزبه چشمی که بعد از این 3 بازیکن سابقه بستن بازوبند کاپیتانی استقلال را داشتند هم هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند. به این ترتیب استقلال فعلا علاوه بر کمبود بازیکن،با بحران کاپیتانی نیز روبرو است.حالا سوال این است که بعد از جدایی قطعی رحمتی و رفتن احتمالی منتظری چه کسانی با چه اولویت وترتیبی‌شانس بستن بازوبند کاپیتانی استقلال را دارند؟در این بررسی بازیکنانی که هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند را هم به حساب می‌آوریم.

بر اساس سابقه حضور در استقلال

پژمان منتظری اگر در استقلال بماند و قراردادش را تمدید کند کاپیتان اول اسنقلال خواهد بود. بعد از پژمان، حسین حسینی که لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم دروازه‌بان دوم استقلال و نیمکت نشین رحمتی بود و در لیگ قهرمانان هم برای آبی پوشان بازی کرد با سابقه ترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود و با جدایی رحمتی علاوه بر شماره یک، این‌شانس را دارد تا بازوبند کاپیتانی را هم تصاحب کند. اگر سابقه حضور در استقلال ملاک دادن بستن بازوبند باشد، کاپیتان سوم آبی پوشان محسن کریمی است که از لیگ چهاردهم در استقلال حضور دارد. البته بعید است مهاجم جوان و اغلب مصدوم استقلال در حضور نفراتی چون روزبه چشمی و وریا غفوری‌شانسی برای کاپیتانی آبی‌ها داشته باشد. روزبه چشمی، امید نورافکن و فرشید اسماعیلی که از لیگ پانزدهم در استقلال حضور دارند دیگر گزینه‌های کاپیتانی هستند.البته‌شانس روزبه ملی‌پوش به شرطی که قراردادش را تمدید کند خیلی بیشتر از نورافکن و اسماعیلی جوان است. وریا غفوری هم هفتمین بازیکن استقلال به لحاظ سابقه حضور در استقلال محسوب می‌شود که بین گزینه‌های کاپیتانی استقلال قرار می‌گیرد. میلاد زکی‌پور و فرشید باقری هم مانند وریا از لیگ‌شانزدهم پیراهن استقلال را بر تن کرده‌اند اما آن‌ها‌شانسی برای کاپیتانی ندارد مگر این‌که اغلب بازیکنانی که قراردادشان تمام شده از استقلال جدا شوند!

از نظر سن و سال

اگر سن و سال را ملاک بستن بازوبند قرار دهیم بازهم پژمان منتظری با 35 سال سن گزینه اول و اصلی است.بعد از او وریا غفوری با 31 سال سن نفردوم این لیست به شمار می‌رود. به لحاظ سن و سال فرشید باقری 27 ساله هم گزینه سوم محسوب می‌شود.حسین حسینی هم با 26 سال سن نفرچهارم است. چشمی،علی کریمی و اسماعیلی هم با 25 سال هم گزینه‌های بعدی هستند.محسن کریمی با 24 سال، میلاد زکی‌پور23 ساله و امید نورافکن 22 ساله هم دربین گزینه‌های کاپیتانی در رتبه‌های آخر قرار می‌گیرند.

با توجه به سابقه ملی

 اگر بازی و سابقه ملی را ملاک قراردهیم بازهم پژمان منتظری با 50 بازی ملی و بیش از یک دهه حضورنفر اول است. بعد از او وریا غفوری با 27 بازی ملی و حدود 5 سال حضور نفر دوم خواهد بود. بعد از آن به ترتیب روزبه چشمی با 17 بازی ملی و 3 سال حضور و علی کریمی با 10 بازی ملی و 4 سال حضور، نفرات سوم و چهارم این لیست هستند. حسین حسینی با 4 بازی ملی و 2 سال سابقه حضور در تیم‌ملی نیز نفر پنجم این لیست است. سایر گزینه‌ها سابقه بازی ملی درتیم اصلی یا همان بزرگسالان ایران ندارند.امید نورافکن هم که کاپیتان تیم‌ملی امید است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز