خبرگزاری کار ایران

برانکو انتقام تیم ملی را از پرسپولیس گرفت؟

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۱۳

عده ای معتقدند سرمربی پرسپولیس به خاطر نرسیدن به نیمکت تیم ملی ایران برای ماندن دیگر انگیزه‌ای برای ماندن در کشورمان نداشت.

به گزارش ایلنا، در حالی که شب گذشته خروج برانکو قطعی شد و بسیاری از هواداران از این خبر مطلع شدند اما برانکو بعد از بازی سایپا در فروردین ماه، اولین فرکانس خروج احتمالی را برای هواداران ارسال کرد: «تمدید قرارداد؟ معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد»

خیلی‌ها به این فکر می‌کنند که تاخیر در دریافت دستمزد، برانکو را برای ماندن در ایران کم انگیزه کرده بود اما همین مربی به خاطر کسب نتایج بهتر گاهی اوقات خودش خواسته بود پولی که به باشگاه رسیده بین بازیکنان توزیع شود و البته نمی‌شود گفت مسائل مالی مهم نیست اما مسائل مهمتر دیگری هم هست که نمی‌شود در خروج برانکو به آنها توجه نکرد!

برانکو یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران بود که به اعتقاد خیلی از کارشناسان حتی دلیل اصلی جدایی کی‌روش به خاطر همین مسائل بود. برانکو بدش نمی‌آمد بعد از نتایج درخشان در پرسپولیس به همراه تیم ملی در تورنمنت مهمی مانند جام جهانی یا جام ملت های آسیا باشد. جام جهانی که با حضور سرمربی پرتغالی تیم ملی امکان پذیر نبود.

ولی بعد از جام جهانی قرارداد کارلوس کی‌روش به پایان می‌رسید، سرمربی کروات پرسپولیس می‌توانست به عنوان سرمربی  تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا روی نیمکت بنشیند و با قهرمانی در آسیا در نقش منجی و «جام بیار» حرفه ای ظاهر می شد.

اما ادامه قرارداد کی‌روش این رویا را از او گرفت و  ایوانکوویچ با پرسپولیس روی دوگانه را دنبال کرد به آن رسید.

او در تعطیلات به این نتیجه رسید که به جز قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس، تمام جام‌های ممکن را بالای سر برد و لیگ ایران دیگر برای او جذابیتی نداشت.

در این میاندیگر کارلوس کی‌روش  هم نبود که با کنایه های زبانی انگیزه او برای ماندن را شعله ور بکند. به این ترتیب مسیر خروج او با پیشنهاد مالی بهتر الاهلی و نرسیدن پول به دستیارانش توسط پرسپولیس هموارتر شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز