خبرگزاری کار ایران

غلامپور وقتی استقلال گل می‌خورد بالا می پرید

رشیدی: قرار به ماندن یک نفر بود، حسینی را انتخاب می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۰۱

مربی سابق تیم ملی و استقلال به رفتن مهدی رحمتی از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، منصور رشیدی مربی سابق تیم ملی و استقلال معتقد است مهدی رحمتی می‌توانست 2 سال دیگر در جمع آبی‌ها حضور داشته باشد اما به هر حال تصمیمی بوده که این دروازهبان گرفته است.

* مهدی رحمتی هم از استقلال به پدیده پیوست؟

به هر حال تصمیمی بود که مهدی خودش گرفت. شاید صلاح دید در سال‌های پایانی فوتبالش در استقلال نباشد. البته که به شخصه معتقدم رحمتی می‌توانست دو سال دیگر در استقلال بماند. البته با توجه به درگیری‌هایی که بین وی و هواداران به وجود آمده بود، او چنین تصمیمی را گرفت. باشگاه استقلال باید مراسم تقدیری در شأن مهدی برگزار کند.

* پس با این حساب حسینی در استقلال ماندنی است؟

به هر حال معلوم بود از بین این دو دروازه‌بان یکی در استقلال می‌ماند. البته مدیریت باشگاه می‌توانست یک جوری برنامه‌ریزی کند که باز هم هر دوی آنها در استقلال حضور داشته باشند.

* شما اگر خودتان مربی دروازه‌بانها بودید از این دو کدامیک را نگه می‌داشتید؟

اگر قرار به ماندن یک نفر بود، من حسینی را انتخاب می‌کردم زیرا او هم جوان است و هم انگیزه دارد و سالها می‌تواند درون دروازه استقلال حضور داشته باشد. حسینی اگر قدر خودش را بداند سالها می‌تواند یکی از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر استقلال باشد. البته او این توانایی را دارد.

* شایعه شده غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بانها در استقلال مشغول به کار خواهد شد؟

دیگر تصمیماتی که در باشگاه گرفته می‌شود. شما نگاه کنید؛ غلامپور همان کسی است که وقتی مقابل استقلال قرار می‌گیرد و وقتی این تیم گل می‌خورد از خوشحالی کنار زمین بالا می پرید و روی کول مربی‌اش می‌رفت و انگار دنیا را به او داده‌اند. انتخاب چنین مربی‌ای با چنین عقبه‌ای به نظرم برای هواداران نیز خوشایند نیست.

* حاجیلو هم در آستانه استعفا دادن است؟

بعد از پایان لیگ، چندین بار ما همدیگر را دیدیم. او از این موضوع خیلی دلخور است و معتقد است رفتار باشگاه با وی زیاد خوب نبوده و می‌خواهد برود. من یک سوال از شما دارم؛ از حاجیلو استقلالی‌تر داریم؟ معلوم نیست فتحی در این باشگاه چه کاری انجام می‌دهد! اگر حاجیلو از استقلال برود باید فاتحه این تیم را خواند. امیدوارم مسئولان استقلال کمی هوشیارتر شوند.

* استراماچونی هم بالاخره سرمربی استقلال شد؟

به هر حال باید در مسابقات عیار او را سنجید. درست است که او در هر تیمی که بوده نتایج خوبی نگرفته اما شاید در استقلال موفق شود. به هر حال مدیران تصمیم گرفتند تا از مربی خارجی برای فصل بعد استفاده کنند.

* فرهاد مجیدی هم سرمربی تیم ملی امید شد؟

من در تیم المپیک کار کردم. انتظارات از این تیم خیلی بالا است و کار را برای مربیان سخت می‌کند اما مطمئن هستم که مجیدی از عهده این کار بر می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز