خبرگزاری کار ایران

صادقی: تفاوت تیم امسال ما آسیایی بودن است/ نباید به هیچ تیمی باج دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۸۵

هافبک با تجربه تیم شهر خودرو خراسان گفت: ماندن در مشهد را به پیشنهادات دیگرم ترجیح دادم و مطمئن هستم می توانیم دوباره نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، اکبر صادقی با اشاره به تمدید قراردادش با شهرخودرو خراسان اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع مهندس حمیداوی، دانش بالای کادرفنی و البته همدلی و تلاش بازیکنان، توانستیم برای فوتبال خراسان، خاطره‌ای شیرین و بی‌نظیر را ثبت کنیم. انشالله امسال هم با ادامه همان روند، به بهترین شکل ممکن با کسب نتایج خوب، دل هواداران را شاد می‌کنیم.

وی افزود: خب با پایان لیگ هجدهم پیشنهادات مختلفی داشتم اما ترجیح دادم تا بازهم در مشهد بمانم.صحبت‌های خوبی را با مدیران باشگاه داشتم و در نهایت نیز قراردادم با تیم را تمدید کردم.

صادقی ادامه داد: فرق بزرگ امسال با سال‌های گذشته، حضور شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیاست. امسال نماینده فوتبال ایرانیم و همه اعضا تلاش می‌کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان در این رقابت‌ها باشیم. مهمترین نکته در لیگ برتر نوزدهم، حفظ همدلی و استفاده از تک‌ تک امتیازات از هفته نخست است. نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و به هیچ تیمی باج دهیم.

وی با اشاره به حمایت ویژه هواداران در فصلی که گذشت، تصریح کرد: امسال بیش از گذشته به حضور هواداران نیاز داریم. امسال جزو ۴ تیم صاحب سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و نماینده ایرانیم‌. مطمئنم که می‌توانیم نماینده خوبی برای لیگ‌مان باشیم.

هافبک تیم پدیده شهر خودرو در پایان تاکید کرد: می‌دانیم که توقع‌ها از شهرخودرو بیشتر شده‌است. رتبه میانه جدولی دیگر قابل قبول نیست و برای استمرار بالانشینی در فوتبال ایران می‌جنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز