خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۵۳

با اعلام سازمان لیگ پرسپولیس قهرمان سوپرجام فوتبال ایران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان و گمانه‌زنی‌های مختلف، سازمان لیگ تصمیم قطعی خود را برای سوپرجام فوتبال ایران اعلام کرد و طی آن بدون برگزاری بازی، پرسپولیس به عنوان قهرمان در آن معرفی شد.

در بیانیه سازمان لیگ آمده است:" با توجه به عدم پیش بینی این مورد در آئین نامه برگزاری مسابقات بر اساس مقررات هیات رئیسه سازمان لیگ در این خصوص  مصوب کرد در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی مسابقه سوپرجام برگزار نمی شود و تیم قهرمان هر دو جام به عنوان  قهرمان سوپرجام معرفی می گردد. ضمنا این مورد در آئین نامه سنوات اینده پیش بینی شد."

با توجه به اینکه در اساسنامه قهرمانی مشترک یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی پیش بینی نشده بود، مشخص نبود چه تصمیمی در این مورد گرفته می‌شود ولی در نهایت رای به قهرمانی پرسپولیس داده شد.

پیش از این صحبت از برگزاری این بازی میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان (قهرمان دو جام با نایب قهرمان لیگ) و یا پرسپولیس و داماش (قهرمان دو جام با تیم شکست خورده در فینال جام حذفی) مطرح شد ولی در نهایت تصمیم بر این شد که بازی برگزار نشود.

بدین ترتیب ششمین جام قهرمانی پرسپولیس با هدایت برانکو هم بدست آمد و سرخپوشان به تنها تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل شدند که در یک فصل 3 جام قهرمانی دریافت می‌کنند.

طبق مصوبه سازمان لیگ از این به بعد تیمی که قهرمان مشترک لیگ برتر و جام حذفی شود به عنوان قهرمان سوپر جام هم شناخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز