خبرگزاری کار ایران

مربی ایتالیایی را با قیمت خیلی خوبی آورده‌ایم

خلیل زاده:به زودی قرارداد استراماچونی را منتشر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۸۵۲

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اخرین شرایط این باشگاه را خوب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا،استقلال تهران با گذشت نزدیک به یک ماه مذاکره با گزینه ایتالیایی خود در نهایت آندره آ استراماچونی را با عقد قرارداد دو ساله به خدمت گرفت و این سرمربی جوان به زودی برنامه‌های نقل و انتقالات و تمرین برای شرکت در مسابقات فصل آتی را زیر نظر خواهد گرفت. در این رابطه با اسماعیل خلیل زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت و گو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

سرانجام استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد. رقم قرارداد این سرمربی چه قدر است؟

گفته شده بود 1.6 میلیون یورو می‌گیرد! ما این مربی را با قیمت خیلی خوبی آورده‌ایم. با سه دستیاری که استراماچونی می‌آورد، همگی روی هم ۷۰۰ هزار یورو می‌گیرند! این را نمی دانم. آنچه درست است حرف من است! ۷۰۰ هزار یورویی که ما پرداخت می کنیم برای استراماچونی با سه دستیارش است. این حرف مهمی است که زدم.

یکی از خبرنگاران مطرح ایتالیایی مدعی پرداخت این رقم از سوی باشگاه استقلال شده بود.

شاید رسانه های ایتالیا می‌خواهند این مربی را بزرگ کنند! آنها نمی‌خواهند بگویند مربی ای که در اینترمیلان بوده هزار یورو را به همراه سه دستیارش می‌گیرد.

هیات مدیره در جریان انتخاب استراماچونی بود؟

هیئت مدیره مقرر کرد آقایان خطیر و ماجدی با ایشان در ترکیه مذاکره کنند و توافق نیز حاصل شد اما به محض انتشار خبر جو بسیار منفی در رسانه‌ها به وجود آمد به طوری که ایشان دو نفر از دستیاران خود را برای بررسی شرایط کشور ما به ایران بفرستند این دو نفر نیز هفته گذشته از زمین و امکانات باشگاه دیدن کردند و کذب بودن جوسازی‌های رسانه‌ها را تایید کردند. در نتیجه دیشب(بامداد شنبه) ساعت 2 قرارداد استقلال از طرف استراماچونی امضا به باشگاه ایمیل شد که بر اساس آ‌ن ایشان به همراه دو دستیار سالانه 700 هزار یورو دریافت می‌کنند. به زودی قرارداد استراماچونی را منتشر می‌کنیم و در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد تا مبلغ قرارداد او مشخص شود.

استراماچونی دستیار ایرانی دارد؟

تا الان هیچکس به عنوان دستیار ایرانی مشخص نشده است. تعداد دستیار ایرانی هم معلوم نیست. قرار شد معاون، مدیرعامل، کمیته فنی و سرمربی تیم در این باره تصمیم بگیرند و در این باره با گزینه‌های مدنظر خود مذاکره کنند.

 نقل و انتقالات باشگاه به چه صورت است؟ مهدی رحمتی به پدیده می‌رود؟

به یاری خداوند به زودی نقل و انتقالات صورت می‌گیرد. قرار شد آقای فتحی مدیرعامل باشگاه خودش درباره نقل و انتقالات صحبت کند. رحمتی تا این لحظه جدا نشده است و هنوز هم مشخص نیست ولی تا شنبه، یکشنبه پیش رو مشخص می‌شود. این تصمیم در اختیار آقای فتحی و خود رحمتی است. رحمتی برای باشگاه زحمت زیادی کشیده است و فرزند این خانواده است.

خیلی‌ها معتقدند استقلال با شرایط نامشخص فصل آینده باز هم مدعی قهرمانی نیست؟

ما اگر بتوانیم شاکله تیم را حفظ کنیم قطعا مدعی قهرمانی خواهیم بود. حسین حسینی، وریا غفوری و پژمان منتظری نمایندگان ما در تیم ملی هستند که دیدید با حضور آنها، تیم ملی چقدر شرایط خوبی داشت. در آخرین نشست هیات مدیره بند اول صورت جلسه را هدفگذاری برای قهرمانی در لیگ برتر گذاشتیم و همه اعضا هم تلاش می‌کنند تا در کنار کادر فنی و بازیکنان عنوان قهرمانی را کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز