خبرگزاری کار ایران

شجاع خلیل‌زاده: حالا حالاها در پرسپولیس هستم و حالا حالاها قهرمانیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۵۹

مدافع پرسپولیس در خصوص تمدید قراردادش با این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ شجاع خلیل‌زاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نیازی به فکر کردن نداشتم. می‌دانستم چه می‌خواهم. قبل از این هم گفته بودم و با هواداران هم وعده کرده بودم که می‌مانم و قراردادم را تمدید کردم.

وی درباره این که عنوان می‌شد از قطر پیشنهاد داشت ولی باز هم اولین قرارداد را با پرسپولیس منعقد کرده است، ادامه داد: از قطر پیشنهاد خوبی داشتم ولی علاقه و احساس تعهد من نسبت به پرسپولیس، بیشتر است. نه پرسپولیس می‌خواست من را به خاطر پول از دست بدهد و نه من می‌خواستم برای پول از پرسپولیس بروم و تیم را تنها بگذارم.

خلیل‌زاده تصریح کرد: باشگاه می‌خواست قرارداد را تمدید کنیم و این برای من کافی بود تا پای قرارداد جدید بنشینم. بدون آنکه بخواهم ناز کنم. قبلا هم این کار را کرده‌ام. برای این با هم بودن، هم من و هم باشگاه از یک پول خوب گذشتیم و حالا خوشحالم. برنامه بعدی من رفتن به تیم ملی از پرسپولیس و پس از کسب چهارمین قهرمانی در لیگ است.

مدافع مستحکم سرخپوشان خاطرنشان کرد: انتظارات از ما بالا رفته است ولی ما از عهده‌اش بر می‌آییم. سال قبل هیچکس فکر نمی‌کرد با آن شرایط محرومیت قهرمان شویم، اما هم قهرمان شدیم و هم تا فینال آسیا رفتیم. من با این قرارداد حالا حالاها در پرسپولیس هستم و پرسپولیس هم به امید خدا با حمایت هواداران حالا حالاها قهرمان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز