خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون تهران بیان کرد:

نمی‌گذاریم استقلال و پرسپولیس خصولتی شوند/ استراماچونی ساعت 2 نیمه شب امضا کرد / قرارداد شفر ترکمنچای بود

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۹۸

اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره وضعیت این تیم و رقم قرارداد آندره آ استراماچونی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در نشست خبری اسماعیل خلیل زاده وی در خصوص قرارداد استراماچونی سرمربی استقلال گفت: هیئت مدیره مقرر کرد آقایان خطیب و ماجدی با ایشان در ترکیه مذاکره کنند و توافق نیز حاصل شد اما به محض انتشار خبر جو بسیار منفی در رسانه‌ها به وجود آمد به طوری که ایشان دو نفر از دستیاران خود را برای بررسی شرایط کشور ما به ایران بفرستند این دو نفر نیز هفته گذشته از زمین و امکانات باشگاه دیدن کردند و کذب بودن جوسازی‌های اخیر بر علیه کشورمان و استقلال را بازدید کردند و کذب بودن جوسازی‌های رسانه‌ها را تایید کردند. در نتیجه دیشب ساعت 2 قرارداد استقلال از طرف استراماچونی امضا به باشگاه ایمیل شد که بر اساس آ‌ن اشیان به همراه دو دستیار سالانه 700 هزار یورو دریافت می‌کنند.

وی در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق اصل 44 قانون اساسی باشگاه‌ها باید خصوصی‌سازی شوند و به صورت تعاونی در اختیار عموم قرار بگیرند در روزهای اخیر نیز پیشکسوتان استقلال یک شرکت سهامی عام ثبت کردند و اعضای هیئت موسس آن مشخص شد و قرار است درخواست خود را برای گرفتن این باشگاه ارائه دهند. اتاق تعاون به شدت دنبال خصوصی سازی این واحدها است و از خصولتی شدن آن جلوگیری خواهد کرد. بنده به عنوان نماینده اتاق  تعاون در استقلال و یکی از دوستان دیگرم در پرسپولیس به صورت جدی به دنبال این امر هستیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار اعلام می کنم که حساب کتاب استقلال از طریق خزانه صورت می گیرد یعنی ابتدا پول وارد خزانه می شود و پس از ذیحسابی و کنترل به افراد یا نهاد ها پرداخت می شود در حال حاضر نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد و از بهمن ماه ۴۲ میلیارد منبع وارد استقلال شده است.

خلیل زاده درباره پایان همکاری با شفر اظهار داشت: من به شخصه دنبال اخراج شفر بودم ایشان در بازی پرسپولیس ضربه سختی به ما زد بعد قول دادند که در بازی های بعدی جبران کنند اما بعد از آن تقصیر را به گردن دیگران انداختند. فیلمی که پخش شد باشگاه قبلش اعلام کرده بود به ایشان و خطیر شخصا به ایشان اعلام کرد اما باز هم آن سناریو را ایشان اجرا کردند. قراداد شفر ترکمنچای بود اما در این قرارداد دقت خواهیم کرد و همه بندها با حضور خبرنگاران و شفاف خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز