خبرگزاری کار ایران

تاکید دنیزلی به زنوزی: وحید امیری را می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۷۸

نام وینگر تیم ملی در فهرست خرید دنیزلی برای تراکتورسازی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی که از مدت‌ها قبل برای حضور قدرتمند در لیگ نوزدهم و فعالیت در لیگ قهرمانان دورخیز کرده بود، با انتخاب سرمربی جدید خود کارش در نقل و انتقالات و مذاکره با بازیکنان را شروع کرده و مشغول مذاکره با چند چهره شناخته شده است.

یکی از مشکلات فصل گذشته تراکتورسازی بستن تیم پیش از انتخاب سرمربی بود و این موضوع که خریدهای تیم بدون نظر سرمربی و براساس نیازهایش جذب نشده بود به عقیده خیلی از کارشناسان به این تیم ضربه زد و به همین دلیل سرخپوشان تبریزی تصمیم گرفتند فعالیت عمده خود در نقل و انتقالات را پس از مشخص شدن سرمربی جدید و با نظر او انجام دهند.

یکی از نفراتی که دنیزلی روی جذب آن تاکید دارد و به زنوزی سفارش کرده به هر شکل ممکن جذب شود، وحید امیری، وینگر ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه است.

روز گذشته خبری مبنی بر علاقه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی به جذب امیری منتشر شده بود ولی به نظر می‌رسد عزم تراکتوری‌ها برای جذب او بیشتر از سایرین باشد.

دنیزلی بازی‌های امیری در ترکیه را دیده است و او را زیر نظر داشته و تاکید دارد جذب او می‌تواند کمک زیادی به تراکتور در مسیر قهرمانی لیگ برتر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز