خبرگزاری کار ایران

کاوه رضایی- سپاهان؛ ماموریت غیر ممکن

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۴۵۳

با وجود مذاکرات سپاهان برای جذب کاوه رضایی این انتقال شدنی به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که فصل گذشته با وجود مدعی بودن در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی در نبر با پرسپولیس از این تیم شکست خورد، برای فصل جدید قصد دارد تیمی به مراتب قدرتمندتر از لیگ قبلی ببندد تا هم این بار شانس بیشتری برای کسب هر دو جام داشته باشد و هم تیم قدرتمندی روانه رقابت‌های آسیایی کند.

سپاهان تا اینجا خریدهای خوبی انجام داده که مهم‌ترین آن شاید محمدرضا حسینی باشد که چند تیم از جمله استقلال و تراکتورسازی به دنبال او بودند ولی این بازیکن در اصفهان ماندنی شد و لباس سپاهان را انتخاب کرد.

با این وجود کار طلایی‌پوشان در پنجره تابستانی تمام نشده و این تیم به دنبال جذب چند بازیکن دیگر است تا خواسته‌های کادرفنی برآورده شود.

در روزهای اخیر صحبت از پیوستن کاوه رضایی به سپاهان مطرح شده که با وجود مذاکراتی که میان طرفین صورت گرفته هنوز خیلی جای امیدواری برای این انتقال وجود ندارد.

رضایی با بروژ قرارداد دارد و رضایت‌نامه این بازیکن در ازای مبلغی که پرداختش در توانایی سپاهان باشد صادر نخواهد شد و به همین دلیل طلایی‌پوشان قید جذب دائمی او را زده و حالا به دنبال گرفتن او به صورت قرضی برای یک فصل هستند.

باید دید در نهایت سپاهانی‌ها موفق به جذب رضایی به صورت قرضی از بروژ خواهند شد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز