خبرگزاری کار ایران

موسوی: حضور هواداران فشار را برای ما بیشتر می کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۳۳۰

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با اینکه تماشاگران از هیچ تلاشی برای تشویق تیم خودشان دریغ نکردند اما همین موضوع فشارها بر روی تیم ما را نیز افزایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران پس از پیروی سه بر صفر مقابل کانادا در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ گفت: نسبت به بازی‌های گذشته روند بسیار خوبی را پیش گرفته‌ایم و حفظ تمرکز مهم‌ترین نقطه عطف برای برد خوب در این بازی بود.

او با قدردانی از حضور هواداران ارومیه‌ای برای حمایت از تیم ملی ایران افزود: با اینکه تماشاگران از هیچ تلاشی برای تشویق تیم خودشان دریغ نکردند اما همین موضوع فشارها بر روی تیم ما را نیز افزایش می‌دهد چون تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برای شاد کردن آنها کسب کنیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: از اول بازی توانستیم تمامی فشارها را مدیریت کنیم و تمامی نکاتی که توسط مربی و اعضای تیم به بازیکنان گوشزد شده را تا به امروز رعایت کردیم تا در نهایت به صورت بهترین شکل برنامه ما اجرا شد.

او در مورد عملکرد تیم ملی کانادا در ست دوم بازی نیز گفت: فشار بازی در ست دوم بیشتر شد چون کانادا دریافت‌ها و دفاع‌های خوبی در این ست داشت. دو بازی دیگر را پیش‌رو داریم اما تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز