خبرگزاری کار ایران

معروف: به خاطر بی برنامگی و بیرون ماندن مردم متاسفم

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۳۱۸

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: متأسفم که به خاطر بی برنامگی مسئولان برخی از مردم نتوانستند بلیت تهیه کنند و بیرون ماندند.

به گزارش ایلنا، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی برابر کانادا گفت: خوشبختانه هفته سوم برای ما با برد آغار شد. با بردهای دو هفته اول بازی در خانه آسان است و با اعتماد به نفس بهتری بازی می‌کنیم.در ست سوم بازی می‌توانست گره بخورد اما موفق شدیم پیروز شویم.

او با انتقاد از بیرون ماندن بعضی از هواداران تیم ملی والیبال ادامه داد: متأسفم که به خاطر بی برنامگی مسئولان برخی از مردم نتوانستند بلیت تهیه کنند و بیرون ماندند.

معروف درباره امیدواری برای صعود به المپیک گفت: فکر می‌کنم اگر بد شروع می‌کردیم حرف‌ها تغییر می‌کرد. همیشه نقد می‌کردند اما حال با این پیروزی‌ها همه تعریف می‌کنند. با توجه به فرهنگمان که به یک برد و یک باخت بالا و پایین می‌رویم اما حالا با تجربه تیم موفق شدیم در یک ثبات بمانیم و پیروزی‌های خوبی کسب کنیم. برای صعود به جمع شش تیم زود است اما قطعاً برای موفقیت و کسب سکو پیش خواهیم رفت. هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است تا به امروز هم خوب پیش رفتیم. صحبت درباره فینال بماند برای همان زمان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز