خبرگزاری کار ایران

ساملوو: بازیکنانم حتی نمی توانند با هم صحبت کنند!

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۳۷

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: می دانم سر وصدای زیادی در سالن ایجاد می شود که بازیکنان نمی توانند با هم صحبت کنند.

به گزارش ایلنا، در آستانه برگزاری بازیهای هفته سوم لیگ ملت های اروپا به میزبانی ارومیه، سرمربی تیم روسیه به همراه مربیان دیگر تیم ها از ساعت 20:30 در نشست خبری حاضر شد.

توماس ساملوو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در این نشست گفت: قطعاً خیلی خوشحالم که در ارومیه هستم. فکر می کنم در این شهر مردم خیلی خوب والیبال را می شناسند و خیلی خوب است که اینجا هستیم.

او با پیش بینی از دشواری  بازیهای هفته سوم خاطر نشان کرد: سه بازی خیلی سخت داریم و در این لحظه فقط به بازی فردا فکر می کنیم. دوست داریم بازی به بازی پیشرفت کنیم. پس از آن هم بازی روز یک شنبه را داریم که تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان من است.

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه درباره سر  و صدای ایجاد شده در سالن مسابقات گفت: می دانم سر وصدای زیادی در سالن ایجاد می شود که بازیکنان نمی توانند با هم صحبت کنند. لیگ ملت ها تازه برای ما در حال شروع شدن است. ما این هفته حریفان سطح بالایی داریم، اما کارمان را آغاز می کنیم.

ساملوو در خصوص زمان استفاده از ستاره های بزرگ روسیه استفاده، تصریح کرد: قطعاً ترکیب خود را بازهم تغییر خواهیم داد، چون انتخابی المپیک برای ما خیلی مهم است. میخائیلوف و موزرسکی و... در ماه های آینده آماده خواهند شد و نمی دانم در لیگ ملت ها بازی خواهند کرد یا خیر؛ ضمن اینکه نمی دانیم که به فینال می رسیم یا خیر. درمورد وربوف هم باید دید که وی مربی خواهد بود یا بازیکن، چون احتمال دارد او سرمربی زنیت کازان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز