خبرگزاری کار ایران

به فرهاد اعتماد می‌کردند ضرر نمی‌کردند

فتح‌الله‌زاده: هواداران فشار بیاورند دوباره امثال گرو و نیومایر می‌آیند / فتحی به معاونش تذکر بدهد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۸۸۲

فتح الله زاده به مدیران استقلال توصیه کرد که هرچه زودتر شرایط تیم را بهبود ببخشند.

به گزارش ایلنا، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال اعتقاد دارد که مدیران این تیم باید فرهاد مجیدی را در استقلال نگه می‌داشتند و به او اعتماد می‌کردند. او از رفتن احتمالی رحمتی دلخور است و به مدیران استقلال توصیه می‌کند که هرچه زودتر شرایط تیم را بهبود ببخشند.با مدیرعامل اسبق آبی‌ها در خصوص شرایط عجیب این روزهای استقلال صحبت کردیم:

در خصوص شرایط استقلال چه نظری دارید؟

استقلال شرایط سختی را پشت‌سر می‌گذارد. الان همه مشکلات جمع شده و مدیران استقلال باید همه آنها را حل کنند. من فکر می‌کنم مدیران استقلال باید صحه صدر بیشتری داشته باشند.

 مربی استقلال هنوز برای فصل آینده معرفی نشده است.

من پیش از این هم گفته بودم که برخی افراد با هوچی‌گری همه چیز را زیر سوال می‌برند. 10 روز است به باشگاه آمده‌اند ولی با همه موضع دارند؛ پیشنهاد سازنده را قبول نمی‌کنند و انتقادی هم که می‌شود واکنش نشان می‌دهند. به نظر من فقط یک نفر آدم منصف در آن باشگاه حضور دارد که آن هم سعادتمند است و حداقلش این است که به مدیران قبلی بی‌احترامی نمی‌کند. به خدا ما دشمن کسی نیستیم. پیش از این هم گفته بودم که ما دو عضو هیات مدیره بسیار خوب داریم به نام‌های منزوی و ماجدی. شما که یادتان می‌آید منزوی معاون من بود و همیشه از نیم فصل به من می‌گفت که چه کارهایی باید انجام دهیم. الان که فصل نقل و انتقالات نیست. یک تیم باید از نیم فصل یارگیری‌اش را انجام بدهد.

چند روز پیش هواداران استقلال به باشگاه رفته بودند و شما را تشویق کردند. نظرتان در این باره چیست؟

یکی از مسئولان استقلال به جای اینکه افراد را به هم نزدیکتر کند دشمن‌تراشی می‌کند. اگر کسی مرا تشویق می‌کند نباید حسادت کرد. من اگر مدیر استقلال بودم و هواداران استقلال کسی دیگر را تشویق می‌کردند به خدا خوشحال می‌شدم. این مسائل توطئه نیست. وقتی فرهاد مجیدی می‌گوید ما فرصت از دست داده‌ایم آیا به نظر شما او هم دشمن استقلال است؟!

معاون استقلال گفته شفر در این تیم دلالی کرده است.

اینها دیگر تهمت زدن است. باید هرچه زودتر این نوع ادبیات را جمع کنیم. مگر زمان من نبود؛ هواداران به باشگاه می‌آمد و برخی اوقات اعتراضاتی هم داشتند من هم بین آنها می‌رفتم اما ادبیاتم اینگونه نبود بلکه آنها را قانع می‌کردم. من یک صحبتی با هواداران استقلال دارم و آن هم این است که اگر بخواهیم به این تیم بیش از اندازه فشار بیاوریم امثال گرو و نیومایر دوباره به استقلال می‌آیند. به مدیران استقلال هم می‌گویم به جای پاسخ دادن به این و آن تیم را جمع کنند. شش سال است نتیجه نگرفته‌ایم، دیگر بس است.

 استقلال الان باید پول پروپئیچ را هم پرداخت کند.

یک جمله‌ای به شما بگویم و آن هم این است که بدون پول هم می‌شود بازیکن گرفت. کل بدهی الان استقلال به اندازه جریمه گرو و نیومایر نیست! درست است که اینها می‌گویند پول زیادی پرداخت نکرده‌ایم اما خود هیات رئیسه گفت نزدیک به 10 میلیارد تومان بابت این دو بازیکن پرداخت کرده‌ایم. فتحی باید به معاونش تذکر بدهد که اینقدر بی‌احترامی نکند.

شما اگر مدیر استقلال بودید فرهاد مجیدی را در این تیم نگه می‌داشتید؟

قطعا این کار را می‌کردم. به جای این همه وقت تلف کردن به خود فرهاد اعتماد می‌کردم. مدیران استقلال اگر به فرهاد اعتماد می‌کردند ضرر نمی‌کردند.

عده‌ای از طرفداران استقلال مدیران باشگاه را برای اظهارنظرهای فراوان مورد انتقاد قراد می‌دهند.

اگر ما این کار را انجام می‌دهیم وقت‌مان آزاد است اما من از شما سوال دارم؛ مدیران استقلال که می‌گویند ما وقت نداریم و سرمان شلوغ است چرا این همه مصاحبه می‌کنند؟! گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس مگر مصاحبه نکرد؟ زمانی این کار را کرد که پرسپولیس دبل کرده است. به مدیران استقلال می‌گویم شما هم قهرمان شوید ما قول می‌دهیم که دیگر مصاحبه نکنیم. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد و رسانه‌ها از ما می‌خواهند صحبت کنیم، نمی‌توانیم پاسخ تلفن را ندهیم. البته متاسفانه باید بگویم مدیران استقلال معنی حمایت را هم نمی‌فهمند. البته از آدم‌هایی که دو روز مهمان استقلال هستند نباید بیشتر از این انتظار داشت.

 خیلی‌ها می‌گویند اگر مجیدی به تیم المپیک برود می‌سوزد!

این همه آدم رفتند آنجا و نتیجه نگرفتند، چه اتفاقی افتاد؟ یک بار هم به فرهاد مجیدی اعتماد کنند، هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد. من فکر می‌کنم عده‌ای دارند به محبوبیت فرهاد مجیدی حسادت می‌کنند.

 مهدی رحمتی هم در آستانه جدا شدن است؟

مدیران استقلال باید مهدی رحمتی را در تیم نگه دارند. اگر رحمتی جدا شود و حسینی برود، فاجعه به وجود می‌آید. پیش‌بینی من این است که آخر سر من باید درون دروازه استقلال باید بایستم و توپ بگیرم!

پیشنهادی به فتحی مدیرعامل استقلال ندارید؟

اگر به جای فتحی بودم مدیریت بودجه و نقل و انتقالات را به منزوی می‌سپردم. مطمئن هستم با 60 میلیارد بودجه، منزوی استقلال را به خوبی جمع و جور می‌کند. همچنین دکتر نوروزی را در استقلال نگه می‌داشتم. نوروزی برکت استقلال است. شش سال است از استقلال بیرون آمده‌ام یک بار نشده که او به کسی بی‌احترامی کند. زمانی که ما حضور داشتیم خیلی از مواقع برای استقلال از جیبش هزینه می‌کرد؛ اینها ارزش دارد. باید از این دوستان مراقبت بیشتری شود. من روز گذشته به او زنگ زدم و از او خواست تا در استقلال بماند. خیلی از قهرمانی‌های استقلال در زمان من بابت تلاش‌های شبانه روزی نوروزی به دست امده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز