خبرگزاری کار ایران

محمدی: استراتژى ما در روسیه کسب تجربه بین المللى است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۰۸

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملى جوانان به خوبى از فرصت حضور در تورنمنت روسیه استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، اکبر محمدى که به همراه تیم ملى جوانان در سن پترزبورگ حضور دارد در خصوص عملکرد شاگردان پورموسوى گفت: ما به تازگى تیم جوانان را تشکیل داده ایم و این تورنمنت آزمونی برای کسب شناخت کافی از بازیکنان و همچنین تجربه برای حضور در مسابقات مقدماتی آسیا است. در این مسابقات به دنبال شناختن توانمندى هاى بازیکنان خصوصا در این سطح بودیم و اولویت اول ما کسب تجربه است.

وى اضافه کرد: در این رقابت با چهار تیم از چهار نقطه مختلف جهان بازی کردیم و یک بازی دیگر هم داریم که از لحاظ شناخت و تجربه کمک شایانی به ما خواهد کرد.اگر بعد از بازی های آسیایی در اینجا حاضر می شدیم قطعا برای کسب رتبه می آمدیم اما با توجه به استراتژی که داشتیم در این تورنمنت حاضر شدیم چرا که برنامه ریزی که برای این تیم شده کسب تجربه مناسب بین المللى است. فکر مى کنم شاهد بازى هاى خوبى در سطح مناسب بوده ایم و دو پیروزى برابر تیم هاى ارمنستان و مولداوى کسب کردیم که اعتماد بنفس بازیکنان را بالا مى برد. 

محمدى در پایان گفت: رویارویى با تیم هایى مثل روسیه و آرژانتین از هر نظر به سود ماست چرا که بچه ها تجربه بین المللى ارزشمندى از این تقابل ها به دست مى آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز